Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg har bestemt meg for og samle alle modellene til sønnen min av BMW Lekebiler ( vanlig slik liten størrelse) han er hel bilfasinert med tanke på att han snart er 2 år overasker det meg att den artigste butikken er bmw forhandleren.. så da... er det noen der som har noen BMW Lekebiler lr vet hvor jeg skal skaffe slike.. for de er jo ikke så lette og skaffe hos lekebutikken lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 bmw har noe flotte modeller med han på 2 er vel noe ung for disse. har forøvrig sett noen 3 serier (m facelift) og x5 på toys ar us (x5 er forøvrig uten facelift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 ja dete r problemet att de modell bilene blir litt får små... no herjer han rundt på en e46 328 ci og desverre en ford rocus som mora kjøpte... damer har ikke peil på bil ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Følg med på vanlige leketøys butikker. Storparten av min "ikke orginal" samling har jeg funnet der. Er ikke dyrt og noen av bilene er ganske så detalj rike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 bilen bmw har en da vitterlig nesten 30 cm lange... om det blir litt stutt kan du jo som jeg kjøpe en m3 cab med el motor.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg regner med det er gode gamle matchbox type biler du er på jakt etter? Og ikke noe sånt: http://www.idcow.com/aa2122.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 jepp de gode gamle udødelig lissom. gutten kan jo ikke dra rundt med en ford i handa si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 prøv www.diecast.no dem har mye rått.. Har bestilt derifra og er fornøyd med servicen der anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Stram opp hu dama som kjøpte den focusen a hehe Har tenkt denne tanken selv jeg, komplett BMW samling med alt fra M1 til 1,3,5,6,7,8, ///M3-5-6, Z og X-serien Er jo "litt" eldre enn sønnen din, så jeg tenkte og kjøpe de modellene som Tronrud har til salgs! En ganske dyr investering såvidt meg bekjent, men absolutt verdt det i mine øyne! Tenk dere det da, komplett samling med hver enkelt bil stående på mahogny eller annen type "fin" treplate, med skilt, og plassert i glassmonter! Noen som har noe lignende fra før??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 har en m5 e60 og en m3 cab e46 bilder kommer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ta den forden som ungen og kast den.Si at den er sendt til en bil-kar i hvor-som-helst på resataurering(noe alla den Doffen har daua reklama).Han glemmer den sikker fort hvis han får en skikkelig e30 til jul. Og husk å ta fra dama bank kortet så sånne ting ikke gjentar seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Regner med at det er BMW´er han skal ha, prøv her http://www.tinycars.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 det er lissom ikke biler han kan "leke" med det der da.. 500 kr stk lissom. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 det er lissom ikke biler han kan "leke" med det der da.. 500 kr stk lissom. hehe Men det er jo "leke" for far Jeg har en liten datter som merkelig nok er veldig opptatt av bil, så mine biler står på en litt høy hylle. Bare hun blir løftet opp så hun kan se på de er hun tilfreds, men har ofret en Ferrari(kunne selvsagt ikke la henne prøve å ta "livet" av en BMW) som får kjørt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Til Joar'n eller noen andre her! Hvor kan jeg få tak i M5 E34 Touring som modellbil, hvis det fins da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå