Gå til innhold

BMW Lekebiler

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for og samle alle modellene til sønnen min av BMW Lekebiler ( vanlig slik liten størrelse) han er hel bilfasinert med tanke på att han snart er 2 år overasker det meg att den artigste butikken er bmw forhandleren..

så da... er det noen der som har noen BMW Lekebiler lr vet hvor jeg skal skaffe slike.. for de er jo ikke så lette og skaffe hos lekebutikken lissom... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stram opp hu dama som kjøpte den focusen a :D hehe

Har tenkt denne tanken selv jeg, komplett BMW samling med alt fra M1 til 1,3,5,6,7,8, ///M3-5-6, Z og X-serien :D Er jo "litt" eldre enn sønnen din, så jeg tenkte og kjøpe de modellene som Tronrud har til salgs! ;) En ganske dyr investering såvidt meg bekjent, men absolutt verdt det i mine øyne! Tenk dere det da, komplett samling med hver enkelt bil stående på mahogny eller annen type "fin" treplate, med skilt, og plassert i glassmonter! :D

Noen som har noe lignende fra før???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta den forden som ungen og kast den.Si at den er sendt til en bil-kar i hvor-som-helst på resataurering(noe alla den Doffen har daua reklama).Han glemmer den sikker fort hvis han får en skikkelig e30 til jul.

Og husk å ta fra dama bank kortet så sånne ting ikke gjentar seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lissom ikke biler han kan "leke" med det der da.. 500 kr stk lissom. hehe

Men det er jo "leke" for far :wink:

Jeg har en liten datter som merkelig nok er veldig opptatt av bil, så mine biler står på en litt høy hylle. Bare hun blir løftet opp så hun kan se på de er hun tilfreds, men har ofret en Ferrari(kunne selvsagt ikke la henne prøve å ta "livet" av en BMW) som får kjørt seg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...