wichtom Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 var jo litt søt denna da. http://www.dinside.no/php/art.php?id=360578 er ikke sikker på om den er posta før her. isåfall modd slett denne. *ønske til jul* edit: greit å få med linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 syns den kabrioleten så litt rar ut bak, men den var kul ellers! likte best coupe, den var rett og slett RÅ! *ønsker å låne den viss Wichtom får den til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 /me skriver opp liste.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Jeg sjekket om noen hadde postet en link til denne artikkelen, men fant ikke noen. Derfor gjorde jeg det på en gammel tråd, men du var åpenbart først ute. Btw, den er ikke helt ukamuflert, dersom vi skal være pirkete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Slenger ut et oppskalert bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ettersom det er en cab så kunne det ha vært fint å se den uten hardtop.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ettersom det er en cab så kunne det ha vært fint å se den uten hardtop.. E93 har nedfellbart metall-tak og ikke tøy-tak, hvis det var det du mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 jeg er spent på lyden.... håper den blir noe i samme gate som nye jaguar XJ/AMV8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 den var rå den kupeen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Denne M3'n har jeg skikkelig tro på, ser heftig ut på de bildene som har kommet til nå . Og endelig kommer BMW cab med metalltak også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 nja, skeptisk. hvorfor audi-look baklamper egentlig. men absolutt et må ha objekt selvom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Umaskert og umaskert fru blom... Synes jeg ser et par kilo med sort teip både på frontfangeren og bakfanger + sideskjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Ettersom det er en cab så kunne det ha vært fint å se den uten hardtop.. E93 har nedfellbart metall-tak og ikke tøy-tak, hvis det var det du mente. Samme hvilket tak det er! Jeg vil se bilder av den uten tak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet Desember 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2006 ugh.. må få lært meg detta gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Desember 7, 2006 Share Skrevet Desember 7, 2006 Litt kul bil, foretrekker fremdeles eldre bmw'r men. Stygge felger på den med taket nede i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå