Superbeetle Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Jeg lurer litt på hvordan man merker at denne begynner å skrante.. Jeg har i det siste hatt litt "ujevnt" drag i bilen, med det mener jeg at noen ganger akselerer den ganske greit i 1 og 2 gir, mens andre ganger gjerne rett etterpå så er det ikke så mye futt liksom. Er ikke så mye forskjell, men jo mer du tenker på det så merker du det. Har ikke noe å si om det er motbakke eller flate. Jeg har ingen fusking av noe slag. OG, har noen erfaringer med biltemas universal lambda? Er fristende å betale 400 i stedet for 2000kr hos jæger sentrum. men ikke hvis denne ikke fungerer like bra. Er det noe annet man kan sjekke?
D.Toft Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 da skal den bruke mer bensin enn normalt.. vet om dem som har prøvd den, og den funker. eneste dritet er at du ikke får med koplings skjema..
w126 Skrevet Mars 24, 2014 Skrevet Mars 24, 2014 Mitt spørsmål er, Kan denne universal typen benyttes både Før OG Etter CAT'en ??? Biltema har kun 1 type universal Lambda sensor (1,2,3,4 leders) Min benytter 4 leders, men de orginale sensorene mine har ikke samme indre fasong foran og bak. >Foran er det som en bambus splitt, og bak er den litt skrå med et pittelitte hul i e39 '00 523i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå