cypher Skrevet Desember 7, 2006 Skrevet Desember 7, 2006 Har du frontleppe som du setter på m-frontfanger? Spoiler bak?
bmw328 Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 passer de bremsene til e36cab328?mye skal du ha for de?send PM
BreitBau Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 drit i å send pm te han da. si prisen her.. jeg vil å ha bremser.
Widejuggao Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 panser passer ikke sedan? coupe og sedan er ikke likt. dette burde du jo vite siden du har selv E36 har du ikke kjøpt lykter til bilen din så spør de alltid om det er coupe/sedan eller compact?
mossel Skrevet Desember 8, 2006 Skrevet Desember 8, 2006 panser passer ikke sedan? coupe og sedan er ikke likt. dette burde du jo vite siden du har selv E36 har du ikke kjøpt lykter til bilen din så spør de alltid om det er coupe/sedan eller compact? Overså emne, trodde det var panser til compact (og ja var skeptisk på om det passet også, men lov å spørre )
DarkZun Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Skrevet Desember 9, 2006 Panser er ifølge en med telefon solgt....bremsene passer cab'n din. For dem som tenker dette er deler fra min compact, så stemmer ikke det. Alt er fra Coupe, og panseret passer derfor ikke Compact. På svært mye deler så er familiene slik: (sedan,touring,compact) , (cab, coupè) Jeg vil helst slippe sms, så ring hvis noen er interresert.
DarkZun Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Skrevet Desember 10, 2006 Kun bakre del av bilen og interiør/innvendig ting. Fremre del er identisk en sedan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå