BreitBau Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 mener jeg har sett en Mtech bil der sideblinkersene satt i luftinntakene på siden? Noen som vet. Irriterer meg grønn. Har lyst på sånn jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anni85 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 kanskje greit med noen flere opplysninger om bilen? 3-Serie? 5-Serie? Høres nesten ut som en Z mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Z har sideblinkers under. Høres ut som en modda bil. På E46 M3 sitter de i sidelisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 er nettopp det. Jeg vet ikke hvilken type bil. Trodde en stund E60 M5 hadde blinkersene i luftgjellene, men nei. Hmm. Kan ikke skjønne det her. Bildet jeg så var kun av en forskjerm. Mulig det var modda. Hadde vært greit å se bildet igjen dog. Har planer om en sånn løsning selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2006 noen som vet..? bump! MÅ jo ha vært flere som har sett denne bilen. Grå bil, BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hm.. en grå bmw? Da blir det ikke få å velge i Du har ikke et bilde å legge ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Tenker det ser slik ut.... Annonse på Ebay - "buy it now" = US $109,800.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå