Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle bilen min det ja.. Savner den!..abefaler alle den hvis de er på utkikk etter fin E39.. Den er vel lik som når jeg hadde den bare andre hjul nå enn når jeg hadde den. Ellers en supertopp bil. .Jeg kjøpte den usett og uprøvd:)

Finn1.jpg

Skrevet

Ja,det er ihverfall en pen bil....husker før jeg kjøpte den 328ci'en jeg hadde,så lurte jeg på å kjøpe denne bilen når du skulle selge :) ....Men stemmer den kmstanden der?synnst det kanskje var litt lite...?Men uansett så likte jeg den bedre med 19 toms Hartge felgene :wink:

Virker jo som en grei pris selger forlanger da......

Skrevet

Km er korrekt ja. VELDIG komplett historikk på den. Tidligere eiere leverte bilen på bmw verksted bare det var pæreskift eller skifte spylerveske nesten. Han som kjøpte den av meg jobber på sjøen så han har nesten ikke fått kjørt med bilen tror jeg.

Skrevet

Senket 40/20 med AP fjører. Den har vel også krøpet en cm eller to i tillegg tror jeg. Det er også S-EDC understell på den..Så når man aktiverte den ble den steinhard. :) Felgene er vel fra X5 eller 7er..

Skrevet

Lå på en 0.85 på langkjøring og en 1l i snitt. BMW åtterene har ikke så høyt forbruk syns jeg..(Bortsett fra X5 4.4-4.6 hvor man ligger på 2liter i snitt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...