kristian08 Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Det skal visst være ganske vanskelig å velte de bilene der. I Chile hadde de en konkurranse der oppgaven var å velte en slik en, og premien var nettopp en splitter ny 2CV... (dette er leeenge siden. Var når de bilene var fresh på markedet ) Ihvertfall.. flere folk meldte seg på (grupper med 5 osv) og utrolig nok var det ingen som klarte å velte 2CV'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Sjekk denne! http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 382#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Hehe.. syns det er dritråe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Far min hadde en sånn en for lenge siden! Hvit med rosa hjerter! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hva er poenget med tråden mot topic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Det skal visst være ganske vanskelig å velte de bilene der. I Chile hadde de en konkurranse der oppgaven var å velte en slik en, og premien var nettopp en splitter ny 2CV... (dette er leeenge siden. Var når de bilene var fresh på markedet ) Ihvertfall.. flere folk meldte seg på (grupper med 5 osv)og utrolig nok var det ingen som klarte å velte 2CV'en Trodde de var ganske så ustøe..? Husker jeg så en som kjørte rundt og rundt i en rundkjøring, så ut som at bilen skulle tippe når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hva er poenget med tråden mot topic? Da er vi to for den skjønte ikke jeg heller..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hva er poenget med tråden mot topic? Da er vi to for den skjønte ikke jeg heller..! 3. Den to første setningene gir ikke mening uten noe navn eller bilde heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 4. å sammenhengen errr??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hva er poenget med tråden mot topic? Da er vi to for den skjønte ikke jeg heller..! 3. Den to første setningene gir ikke mening uten noe navn eller bilde heller. er det ikke bare å la vær å svare da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 5 Hva er sammenhengen ? minst det sto noe om m3 jeg ? rotete tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 hmm tror det var noe om at den 2cv`en var annonsert som en M3 på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 virker som om innlegg nr 1 & 2 skulle byttet plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 virker som om innlegg nr 1 & 2 skulle byttet plass... ah! Da gir det jo litt mer mening, selv om topic er på viddene... Skjønte ikke en dritt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Ahh ja nå ser jeg det, skjønte ingenting selv eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå