suprapete Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Har nylig kjøpt meg bil og lurer på om det holder til noen BMWinteresserte/klubber i byen som bruker treffes? Evt noen treff/gatherings for tiden? Noen som vet hvordan "gatebil"-miljøet er i Trondheim? Teite spm muligens, men er alene om å kjøre BMW av mine foreløpig... Prøver pushe min bror til å kjøpe bimmer men han får aldri ut fingern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 8, 2006 Share Skrevet Desember 8, 2006 Gatebil miljøet i trondheim er under kraftig vekst og ganske bra Finner mye bra biler av diverse merker, men er lite ny bmw desverre. Går mye i Japse her i gården. Men bra det er flere her enn meg som skal føre Bmw inn i miljøet De fleste samler seg vel på Bilbyen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 www.bmwccn.no/trondelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene... Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der Et under at det ikke skjedde en ulykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene... Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der Et under at det ikke skjedde en ulykke! Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 ja, fikk lagt den litt brei i rundkjøringa ved biltilsynet ja er veldig my aktivitet ved shell'n i helgene. og heldigvis lite bråk..har jo flytta oss en stykke bort fra byen og no da.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Bilby'n for the win. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene... Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der Et under at det ikke skjedde en ulykke! Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller? var vel i 1. tida om natta tror jeg. er som regel bra aktivitet imellom 12-2.00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå