Gå til innhold

Noen BMWklubber i Trondheim?

suprapete
 Share

Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg bil og lurer på om det holder til noen BMWinteresserte/klubber i byen som bruker treffes? Evt noen treff/gatherings for tiden? Noen som vet hvordan "gatebil"-miljøet er i Trondheim? Teite spm muligens, men er alene om å kjøre BMW av mine foreløpig... 8) Prøver pushe min bror til å kjøpe bimmer men han får aldri ut fingern!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil miljøet i trondheim er under kraftig vekst og ganske bra :) Finner mye bra biler av diverse merker, men er lite ny bmw desverre. Går mye i Japse her i gården. Men bra det er flere her enn meg som skal føre Bmw inn i miljøet :) De fleste samler seg vel på Bilbyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene...

Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der :lol: Et under at det ikke skjedde en ulykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene...

Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der :lol: Et under at det ikke skjedde en ulykke!

Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller?

var vel i 1. tida om natta tror jeg. er som regel bra aktivitet imellom 12-2.00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...