Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig kjøpt meg bil og lurer på om det holder til noen BMWinteresserte/klubber i byen som bruker treffes? Evt noen treff/gatherings for tiden? Noen som vet hvordan "gatebil"-miljøet er i Trondheim? Teite spm muligens, men er alene om å kjøre BMW av mine foreløpig... 8) Prøver pushe min bror til å kjøpe bimmer men han får aldri ut fingern!

Skrevet

Gatebil miljøet i trondheim er under kraftig vekst og ganske bra :) Finner mye bra biler av diverse merker, men er lite ny bmw desverre. Går mye i Japse her i gården. Men bra det er flere her enn meg som skal føre Bmw inn i miljøet :) De fleste samler seg vel på Bilbyen.

Skrevet
Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene...

Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der :lol: Et under at det ikke skjedde en ulykke!

Skrevet
Akkurat ja. Får svinge innom en kveld da og se om jeg finner noe liv, regner med det er mest aktivitet i helgene...

Ja er nok mest aktivitet i helgene. Var ganske bra aktivitet på fredag. Var fryst på rundt biltilsynet så var mange bakhjulstrekkere som lå bredt rundt der :lol: Et under at det ikke skjedde en ulykke!

Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller?

Skrevet

ja, fikk lagt den litt brei i rundkjøringa ved biltilsynet ja :D er veldig my aktivitet ved shell'n i helgene. og heldigvis lite bråk..har jo flytta oss en stykke bort fra byen og no da..

Mvh Stian S

Skrevet

Hmm..jasså, sier du det? Var da nedom bilbyen en par runder men så ingen.. Sent eller?

var vel i 1. tida om natta tror jeg. er som regel bra aktivitet imellom 12-2.00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...