bmw520 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 men åssen tilstand er bmw`en da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 spørs om det er farlig rust eller på steder det ikke er så farlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 spørs om det er farlig rust eller på steder det ikke er så farlig? vi har sett at d er litt rust i gulvet da, har ikke giddi å sett så alvorlig d er, men d var ikke så mye da jeg titta under bilen ivertfall. er jo også noe annet småtteri også, men husker ikke hva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 hvis du søker på autodb.no. ligger under bmw 5 serie. hvis du søker fra 1988-1990 mod og hedmark finner du bilen. der står det mere info. har byttet olje,filter,plugger,innsprøytningsfilter og luftfilter. ny mortorvarmer fra defa følger med. nye foringer følger med. mangler et grøfte lys. koster ca 700 i biltema. 17 orginale bmw felger følger med. sommerdekk bør skiftes. billig dekk på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 har hatt en mercedes med rust i gulvet på under pasasjer sete. og det var ikke no artig...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 har hatt en mercedes med rust i gulvet på under pasasjer sete. og det var ikke no artig...... rust er no dritt uanz si ifra om du vil bytte i rf anlegget da? skulle så gjerne hatt en bmw til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 jepp jeg skal si fra hvis jeg ikke får solgt den.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg