Brættis Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Heisann gutter og jenter. Jeg skal bygge nytt anlegg i e30 touringen min og skal da bytte ut subene jeg har. Nå har jeg 2 stk rockford fosgate power 10". (Brukte de i e36 cab) Jeg har fortsatt lyst på RF, men er åpen for forslag. skal prøve meg litt i db drag når bilen blir ferdig, i tilleg til at den skal stilles ut på div treff. Baggasjerommet skal trekkes i glassfiber. forsterkerne som skal brukes er 2 stk Rockford Fosgate T 10001 BD. Disse vil jeg utnytte maksimalt... Men jeg klarer vel ikke å skaffe så veldig mye strøm.. Håper å masse tips og kansje noen har et godt tilbud på elementer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw4life Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 kommer ann på hvor stort budsjett du har på subben.. vet om en jævlig grom RF sub, som spiller fletta av det meste, skulle kanskje helst hatt noen watt ekstra på den men.. 12" tror den koster 18000, 2 igjen i norge fikk jeg beskjed om av bilradiospes i kr sand. jeg kunne få de for 15000 pr stk, hehe. så det blir jo plutselig mye penger for en sub.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 Joda, men det blir ca 12 ooo for forslaget til bilradiospesialisten og da utgjør vel egentlig ikke 3ooo så veldig mye. den er sikkert noe grom den suben... . Tror jeg kan linke forsterkerne så jeg får vel til 2000w. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Vi har en sann i butikken.. Passe element til dbdrag. http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 84a81f058c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2006 10.000w RMS... Blir vel nødt til å kjøpe en hel skog med batterier for å skaffe nok strøm.. Du har ikke noe annet du kan selge meg da? Gjerne pakke med front sett som holder følge med suben et stykke ihvertfall... Og forsterker til front sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Hvorfor RF når du kan få SoundStream, Focal og Pioneer suber som er myye billigere og spiller mye bedre . RF er oppskrytt å du betaler minst 1000kr for at det står RF på de . Men det er da min mening. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg er veldig enig med Bimer1987. Det er ikke alltid prisen som sier at et produkt er bra eller ikke. Mange ganger så må man betaler for merket. Men jeg har jo et forslag til subber da. Billige og kraftige Kraftig 12" subwoofer med 2x2ohm talespoler. Et must for enorme bilanlegg og store hjemmekino oppsett. 26KG brutal subwoofer! http://www.mamut.com/dynabel/subdet533.htm Her har du spessifikasjonene + hvor stor kasse osv. du trenger http://www.mamut.com/dynabel/subdet533.htm Gi tilbakemelding hva du mener om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GaS Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Jeg er veldig enig med Bimer1987. Det er ikke alltid prisen som sier at et produkt er bra eller ikke. Mange ganger så må man betaler for merket. Men jeg har jo et forslag til subber da. Billige og kraftige Kraftig 12" subwoofer med 2x2ohm talespoler. Et must for enorme bilanlegg og store hjemmekino oppsett. 26KG brutal subwoofer! http://www.mamut.com/dynabel/subdet533.htm Her har du spessifikasjonene + hvor stor kasse osv. du trenger http://www.mamut.com/dynabel/subdet533.htm Gi tilbakemelding hva du mener om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Joda Warner. så interesant ut dette. Jeg har hørt dynabel er godt likt til hjemmekino oppsett, men vet ikke om noen som har det i bil. Blir sikkert fin lyd av det. Kunne gjerne tenkt meg å hørt det spille i bil... Takk for tipsene alle sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg hadde Dynabel i men E30, riktignok ikke den typen der, men den billige typen ( Dynabel dy92 er det vel, kostet 490 .- ) jeg syns den spilte kjempebra jeg, var bass nok for min del, enda da hadde nok jeg litt liten forsterker.. Har kjøpt meg et til nå som er på vei inn i min E36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hvordan er ohmingen på dem forsterkerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 RF forsterkerne kan lastes ned til 1 ohm, om det er det du mener. Prøvde å se på linken din i dag ijenn Nautilus, men får ikke opp siden... Har dere probl. med siden, eller ligger feilen til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg er forhander av Cerwin vega og jeg syns de har subber som er laget for trykk og "juling". De har subber fra 1500-1000 pr. stk. Du finner info på www.cerwinvega.no Stroker 12" er virkelig en solid sub, ligger på ca 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå