Grat Skrevet Desember 9, 2006 Share Skrevet Desember 9, 2006 Noen som kan hjelpe meg me å fortelle meg hvordan jeg får ut hatthylla i en e34 518???? skal skifte høgtalere å er ikke så kjent med Bmw.. :S Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Tar ut baksetet. Napper opp sitteputene i front. bare å ta i sitter godt. Så skrur du ut skurene nede under ryggen og tar ut den. Så napper du ut hatthyllen. Den er klipset i bakant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grat Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 ok.. der er to 10mm mutterer som holder sete ryggen på plass helt nede, er det flere fester eller`?.. den sitter fortsatt gabske fast.. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porri Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Vel du skal vel ikke ut med hele hattehylla for bare å skifte høyttalerne der, du trenger bare ta av grillen som sitter over høyttalern å skru den ut, da trenger du bare ta av nakkestøttene p hevr side i bilen for å komme litt lettere til. -M- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå