gaasen Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Kjøpt tilbake hjula? eller er et ny eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2008 Neida, dette er gamle bilder fra før jeg solgte hjula. Har ikke lagt inn bilder med de nye hjula. Bilen har nok fortsatt samme eier du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Rå bil, gå for en nyere motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hallo! Stilig prosjekt! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det i forhold til elektronikken i bilen? Var motoren plug and play eller måtte du gjøre mye greier ut av det? Har hørt at det kan bli noe styr rundt tenningslåsen og kodinger osv. Derfor jeg lurer på hva du gjorde med det? På forhånd takk for svar! Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isanfa Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Elektronikk må byttes. Ledningsnett passer 100% om hverandre. Trenger ikke klippe en eneste ledning. Ang elektronikk, så er det startsperra som kødder det til. Jeg kjøpte motoren en plass, så kommer det viktige. ECU,EWS (startsperre box) og nøkkel/tenningslås MÅ være fra en og samme bil. SÅ er det bare og skifte boxene og motoren, og tut og kjør. Nye nøkkelen programmeres enkelt opp til bilens sentral lås. Men, da hadde jo min bil wire overføring til gassen, og det hadde ny motoren og. Skal man bygge om til elektrisk overføring, trenger man et ekstra el nett. Dette er noe som eventuelt kan plukkes av en annen bil som har "fly by wire". Er en annen prosjekt tråd her inne med en som gjorde en slik ombygging. Kjøpte vist el nett hos Koed.dk Hallo!Stilig prosjekt! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det i forhold til elektronikken i bilen? Var motoren plug and play eller måtte du gjøre mye greier ut av det? Har hørt at det kan bli noe styr rundt tenningslåsen og kodinger osv. Derfor jeg lurer på hva du gjorde med det? På forhånd takk for svar! Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Elektronikk må byttes. Ledningsnett passer 100% om hverandre. Trenger ikke klippe en eneste ledning.Ang elektronikk, så er det startsperra som kødder det til. Jeg kjøpte motoren en plass, så kommer det viktige. ECU,EWS (startsperre box) og nøkkel/tenningslås MÅ være fra en og samme bil. SÅ er det bare og skifte boxene og motoren, og tut og kjør. Nye nøkkelen programmeres enkelt opp til bilens sentral lås. Men, da hadde jo min bil wire overføring til gassen, og det hadde ny motoren og. Skal man bygge om til elektrisk overføring, trenger man et ekstra el nett. Dette er noe som eventuelt kan plukkes av en annen bil som har "fly by wire". Er en annen prosjekt tråd her inne med en som gjorde en slik ombygging. Kjøpte vist el nett hos Koed.dk Hallo!Stilig prosjekt! Kan jeg spørre hvordan du gjorde det i forhold til elektronikken i bilen? Var motoren plug and play eller måtte du gjøre mye greier ut av det? Har hørt at det kan bli noe styr rundt tenningslåsen og kodinger osv. Derfor jeg lurer på hva du gjorde med det? På forhånd takk for svar! Richard Takk takk! Da har jeg fått oppklart litt om det. 320 er ikke akkurat noe å skryte av..hehe! For motoren i seg selv er ikke så vanskelig å oppdrive.. hm. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå