mbrothe Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Tok et bilde på fredag som jeg er nødt til å dele med dere. Skal ikke legge sjul på at jeg holdt på å kjøre av veien når jeg så bilen, men heldigvis var det i ei 60 sone Er det neon her som kan gi EN god grunn for å male en (ellers så vakker) E39 Touring KNALL ROSA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Syko farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Det kan bli en utfordring å bli kvitt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Det spørs om eieren bare må vente til den skal skrotes...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Uff... Jeg var på¨Lade i Trondheim i forrige uke ved Jysk butikken da jeg fikk se en Hvit E39 med 5 store bøtter av noen ekstralys! Noen som har sett den vakre doningen i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Nå passer jo ikke bøttelys på en e39 i det hele tatt da, men hvordan hadde de plassert hele 5 i fronten?? Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Hadde den bilen vært en 540 skulle jeg nok kjøpt den, bare prutet nok til at hel lakkering ble dekt fra min lommebok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Er det en BMW farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 samme orginale fargen som her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 erlend_p: Den bilen der er jo så stygg at den berre blir rå! Tenk å hatt ein sånn i cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Uff... Jeg var på¨Lade i Trondheim i forrige uke ved Jysk butikken da jeg fikk se en Hvit E39 med 5 store bøtter av noen ekstralys! Noen som har sett den vakre doningen i byen? Kan ikke huske å ha sett. Er det ikke bare noe han bruker om vinteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Fantastisk flott farge det der gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Hey, Barbie! Wanna go for a ride? Sure, Ken! Jump in!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Den der holder faktisk til like ved der jeg bor (1km kanskje) og har hørt at det var mannen som gav damen den i gave etter å ha lakkert den slik. Vet ikke om det er et rykte bare, men uansett kunne funnet en penere farge som gir samme oppmerksomheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Nydelig farge, tror jeg må lakke min sånn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå