mAZE Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2006 hmmmmmm hadde vært morro..... Nei da er det ikke noe å vente med da.. Den står her med full tank.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Har lurt på den helt siden du la den ut for salg, og lurer fortsatt.. Men skal kjøpe hus til våren, så fornuften sier at jeg må prioritere boligen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Har lurt på den helt siden du la den ut for salg, og lurer fortsatt.. Men skal kjøpe hus til våren, så fornuften sier at jeg må prioritere boligen først Det er jo ikke noe å lure på.. Kan jo alltids ta bilen din i innbytte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Har lurt på den helt siden du la den ut for salg, og lurer fortsatt.. Men skal kjøpe hus til våren, så fornuften sier at jeg må prioritere boligen først Det er jo ikke noe å lure på.. Kan jo alltids ta bilen din i innbytte jeg. Tenkte på den som en bil nr 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Ja jeg har det jo som en nr.3 bil så.. hehe. Kjekt med noen biler. Dessverre blir det vel dyrt i lengden. Men du får tenke litt til og slå til etterhvert. Ikke sikkert jeg blir kvitt den over natta så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Var det så att du var intr i en 523ia e39 innbytte? Tror jeg er litt intr i 336`en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja, er litt interessert i 523'n ja.. Minuset på den er null klima/ac.. Men må drøfte det litt med frua først også. Men ser ikke på det som noen umulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Har ikke helt bestemt meg jeg heller bare lufter ideen Jeg har jo en M3 på gang med ett tilsvarende oppsett Nå har jeg ikke lest hele tråden men er det skilt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 jepp den har skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 Som Kjell Rune skriver, ja, det er skilt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Ja jeg såg jo det når jeg slo opp på første siden av tråden Er litt sløv for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 123 Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 fortsatt te salgs? e det dyr forsikring på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 Ja, den er fortsatt til salgs. Nei, det er ikke dyr forsikring. Denne kan du forsikre som en 316 ettersom den ikke er godkjent med den motoren som sitter i. Får du den godkjent derimot stiger nok forsikringa endel. Men, så voldsomme summer blir det nok ikke uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 kommer muligens en ser på cab i dag så går den er jeg nok int komme med bud ja;) bilen er til stole på sånn bruksmessig til daglig el? ikke noe galt som bør utbedres? hvor mange hk er d i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg