ehrnst Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Får du den godkjent derimot stiger nok forsikringa endel. Men, så voldsomme summer blir det nok ikke uansett. Om den godkjennes kan du også forsikre den som en 316. du får igjen deretter En annen metode er å få dokumentert hva bilen er verdt hos BT osv. Har hørt det er det som blir gjort med rallybiler etc. da vil du få igjen det BT mener bilen er verdt. så det er lurt med "kvitto" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 kommer muligens en ser på cab i dag så går den er jeg nok int komme med bud ja;) bilen er til stole på sånn bruksmessig til daglig el? ikke noe galt som bør utbedres? hvor mange hk er d i den? Den er fullt brukbar til vanlig bruk ja, men med bøttestoler så er det jo dårlig med komfort. Det er 315hk i den. Helt org M5 motor. Og til Ehrnst: Ja vet den fortsatt blir stående som 316. Min compact var forsikret som det. Den var godkjent med 2,8L og kompressor. Du får igjen det du betaler for. Tilføyer man at det er m5 motor i den så får man igjen for det. Må vel ta noen bilder og diverse regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 årmod er motor ca km og er den fra e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 årmod er motor ca km og er den fra e34? Motoren tror jeg er 89-90mod. Den har gått ca 200k. Og er fra e34 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 hvem kjøpte den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 En fra Trondheim kom og hentet den i går kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg