Gå til innhold

litt tekst på bilen

Svensson
 Share

Anbefalte innlegg

Må sjekke hva folk syns om denne, I frontruta skriver man :

Gjør portn høg, Gjør portn vidd...

Så skriver man bak:

Her kjæm Gud forbi...

Hadde det gjort seg :lol: ?

Er kanskje sinnsyk i gjerningsøyeblikket nå (igjen) pågrunn av eksamen i morra osv, men si hva dere syns om den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er ikke jeg akkurat det man kaller kristen, så meninga med det var at jeg var GUD da...Kunne jo for all del skrevet noe anna en gud å.. Men nå har jeg ikke planer om å gjøre noe sånt med det første. Ville bare lodde stemninga å høre hva folk mente :) Det er nå gjort, og jeg driter i å tenke mer på å ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En her i byn kjører med ett værs fra bibelen i frontruta. tror det står "Johannes 3,16" :? Mye rart folk finner på

Hehe,hvis han heter Johannes og kjører 316, så er jo den ganske morsom, men som sagt, hver sin smak :)

Han kjører ikke BMW, men tror det enten er en Peugeot eller en primera, husker ikke helt. Har også sett en knall blå Polo i Bamble med ett vers i bakruta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett syntes jeg det er harry uansett hva det står så lenge man har tekst øverst i frontruta og enda værre på bakruta.

Så en Passat som hadde "Passat" over hele toppen av frontruta. Altså, hvis folk ikke SER at den bilen er en Passat, så driter de i hva slags bil det er spør du meg.

Selv sverger jeg til clean no-stickers profil. Eneste jeg har er klubbmerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...