Svensson Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Må sjekke hva folk syns om denne, I frontruta skriver man : Gjør portn høg, Gjør portn vidd... Så skriver man bak: Her kjæm Gud forbi... Hadde det gjort seg ? Er kanskje sinnsyk i gjerningsøyeblikket nå (igjen) pågrunn av eksamen i morra osv, men si hva dere syns om den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 helt jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind81 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Hadde nok ledd visst jeg hadde sett noe sånt .. men ville aldri hatt det på min egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Litt vel religiøst for mannen i gata,men det er din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 En her i byn kjører med ett værs fra bibelen i frontruta. tror det står "Johannes 3,16" Mye rart folk finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 ... Hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 En her i byn kjører med ett værs fra bibelen i frontruta. tror det står "Johannes 3,16" Mye rart folk finner på Hehe,hvis han heter Johannes og kjører 316, så er jo den ganske morsom, men som sagt, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 før hadde jeg "My other toy has tits" i fremruta..Bak har jeg hatt "Ikke le, dattera di er med"... Når nye fangeren er montert skal jeg ha "blink med blålysa om du vil kappkjøre" Syns alle er råbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2006 Nå er ikke jeg akkurat det man kaller kristen, så meninga med det var at jeg var GUD da...Kunne jo for all del skrevet noe anna en gud å.. Men nå har jeg ikke planer om å gjøre noe sånt med det første. Ville bare lodde stemninga å høre hva folk mente Det er nå gjort, og jeg driter i å tenke mer på å ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 http://www.nettxtra.no/vitser/pickjokes ... ....&row=0 http://humorweb.no/vitser/kortevitser.php?kategori=16 Husker jeg hadde et tekst dokument stappfull med artige ting til og ha i bakruta engang synd jeg mista den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 En her i byn kjører med ett værs fra bibelen i frontruta. tror det står "Johannes 3,16" Mye rart folk finner på Hehe,hvis han heter Johannes og kjører 316, så er jo den ganske morsom, men som sagt, hver sin smak Han kjører ikke BMW, men tror det enten er en Peugeot eller en primera, husker ikke helt. Har også sett en knall blå Polo i Bamble med ett vers i bakruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 10, 2006 Share Skrevet Desember 10, 2006 Haha... Skulle ha festa bakpå bilen hans på kødd: ekje jesus eg hate, det er fanklubben hans!!! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Stort sett syntes jeg det er harry uansett hva det står så lenge man har tekst øverst i frontruta og enda værre på bakruta. Så en Passat som hadde "Passat" over hele toppen av frontruta. Altså, hvis folk ikke SER at den bilen er en Passat, så driter de i hva slags bil det er spør du meg. Selv sverger jeg til clean no-stickers profil. Eneste jeg har er klubbmerke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 for så høyt har gud elsket verden at han gav sin sønn, den enebårnde, for at hver den som tror på han ikke skal gå fortapt. men ha et evig liv! joh 3, 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå