mOMOe Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 neiåneiåneiånei... hvorfor? hvorfor akkurat den, jeg spør hvorfor??? hvorfor kunne ikke dette skjedd en japansk plastrakett istede.. hvorfor denne nydelige e21??? :cry::cry::cry::cry::cry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Herregud til strøken E21!!! Den var styggfin! Akkurat sånn en E21 skal se ut, uten plast og alt det tulle der! Jeg fikk skikkelig klomp i halsen når jeg så bildene etter krasjen! Off Vet ikke helt hva jeg skal si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Kjedelig, kanskje litt for mye motor i den lille bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 neiåneiåneiånei... hvorfor? hvorfor akkurat den, jeg spør hvorfor??? hvorfor kunne ikke dette skjedd en japansk plastrakett istede.. hvorfor denne nydelige e21??? :cry::cry::cry::cry::cry: Heldigvis går det med mange gnagete plastbiler hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 aah.. hjalp litt når jeg bytta nettleser ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå