rekke6 Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Har et par M3 speil som er universal, passer de fleste bilene. Kan ta bilder og sende på mail hvis noen er interessert. pris: 500,- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Hei, hvilken modell passer de M3 speilene til hvis du har de ennå? Og hvilken farge er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekke6 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 Jeg er usikker på hvilken de passer på. dem er svarte!! er universal, så skal passe de fleste vil jeg tro. har sittet på en e36 320 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 er det el justering? passer de e34 er jeg hypp:) hvor er åses vei 69? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekke6 Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 er ikke el, dessverre. kan godt hende det passer, er bare å skjekke det. tror det skal passe=) Er i bærum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekke6 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 oppp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ksveggen Skrevet Desember 22, 2006 Share Skrevet Desember 22, 2006 300 for speila. seriøst bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå