B.E.E. Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 Er ganske irriterende å måtte låse bilen på passasjer-siden hele tiden. Låsen på førersiden sitter bom, en kan stikke nøkkelen inn, men ikke vri om. Noen tips til hvordan å få denne låsen operativ?
Hendo Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 har samme problem selv..... tror det kan være låsesylinderen
Søreng Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 har samme problem på låsen på bagasjeluken.. Hadde vert fint med tips.. Funker det å bare sprøye noe 5-56 inni å vente litt?
Hendo Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 jeg husker forøverig att dette skjedde med en E36 compact..... bagasjelåsen gikk.... måtte åpnes fra innsiden... var sylinderen som var gåen...
Superbeetle Skrevet Desember 11, 2006 Skrevet Desember 11, 2006 På dørlåsene foran ville jeg tatt av dørtrekket, løst opp med 5-56 eller Wd-fluid og så smurt med white grease eller tilsvarende. Det er noen slike kontaktflater som går tørre rundt sylinderen. du ser det når du vrir på nøkkelen mens du ser på det. Jeg har iallefall gjort dette/hatt problemet på en e36 sedan. På coupe'n er det litt trangt oppimellom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå