|Andreas| Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Feite de der, hva må du gi for noe sånt? 2790,- pr felg for 19" og 2490,- for 18" har trua på de felgene altså, tror de kommer til å passe "like a glove" på coupe`n !! Hvem selger de? tror jeg må kjøpe de selv også Pole Position selger felger fra Vogue International. De holder til på Rasta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Har selv lyst på disse til sommer`n iI type 8,5 framme og 9,5 bak.. Vet ikke hva slags dekk jeg skal ha på, men kanskje 215 35*18 framme og 235 35*18 bak???... tyskerstuk Får disse i 19 også, men dette vil kanskje bli litt heftig på e36?? Fine de der Personlig har jeg lyst på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Feite de der, hva må du gi for noe sånt? 2790,- pr felg for 19" og 2490,- for 18" har trua på de felgene altså, tror de kommer til å passe "like a glove" på coupe`n !! Hvem selger de? tror jeg må kjøpe de selv også http://www.styling-tech.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 |Andreas|: var Okay de også ja Har du noen side til "Pole Position" eller?? bare for å sammenligne litt priser med Styling-Tech.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Likte de her også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 |Andreas|: var Okay de også ja Har du noen side til "Pole Position" eller?? bare for å sammenligne litt priser med Styling-Tech.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Gromme de der RWDF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 |Andreas|: var Okay de også ja Har du noen side til "Pole Position" eller?? bare for å sammenligne litt priser med Styling-Tech.. http://www.poleposition.no Finner ingen priser på siden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 må innrømme at jeg er ikke 100% sikker på at dem passer, søkte bare på black wheels på google! Men husk folkens svarte felger er det jeg må ha, vil ikke ha sølv slik som alle andre. Mine favoritter er: AEZ Xylo Black Team Dynamics Driftz Forgeline SO3P Onyx Black MetalFX 2 Painted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Desember 11, 2006 Share Skrevet Desember 11, 2006 Du kan vel finne et sett "vanlige" felger du liker, og få de lakkert etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Desember 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2006 vil ikke det, siden noen av disse felgene koster ca 2000kr per felg. Det å kjøpe nye alufelger for så å lakke dem kommer på ca samma pris, og det er ikke like holdbart som orginalt lakkerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå