skiern Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Glad jeg kjenner norges fremste bmw-ekspert.. Fikser evt problemer jeg skulle ha til en latterlig billig penge kontra de latterlige BMW prisene Jobber denne personen på et verksted på østlandsområde? I tilfelle hvilket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Søreng : (barbaria) =) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 min bil skal jo inn for å få fikset sentrallåsen som lever sitt eget liv. i første omgang blir det vel feilsøking, og deretter en evnt reprasjon med utskifting av deler... men hva om mannen bruker 4 timer på feilsøking, uten og finne feilen. kan jeg da kreve og ikke betale før feilen er funnet? virker sløvt for min del at jeg skal betale 3000 kroner viss det ikke har skjedd en dritt! eller hvordan fungerer egentlig dette, hvordan kan man gå frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 er vel sånn at du skal slippe å betale dersom dem ikke finner feilen/eller har fått utbedret den.. men pass på verkstedene prøver seg der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 men hvordan går man frem da... viss jeg leverer bilen på morgenen og dem bruker en hel dag (7 timer?) på og feilsøke... kan ikke ting gå utover rimelighetens grenser her? pleier ikke bry meg om slikt tilvanlig, men her kan man jo stå å kaste hundre lappene ut ettersom minuttene går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 jeg skakke si noe for sikkert..! men sikkert andre som kan si noe mer sikkert ang det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Få et prisoverslag på jobben før du leverer den inn. Alt over det, så skal de ringe deg. Jeg betaler 400kr timen på mitt "lokale" verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Glad jeg kjenner norges fremste bmw-ekspert.. Fikser evt problemer jeg skulle ha til en latterlig billig penge kontra de latterlige BMW prisene Er det Alf Lie? Evt hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå