Gå til innhold

Grunnen til at det er dyrt å forsikre M5

Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest og hørt om flere saker i det siste hvor folk har blitt dømt etter at politiet/påtalemyndighetene har sporet opp de som har lagt ut lignende filmer på nett, så det blir vel forbundet med en viss risiko etterhvert. I dette tilfellet har jeg ikke noe i mot at de blir tatt da, snarere tvert i mot. Idioter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest og hørt om flere saker i det siste hvor folk har blitt dømt etter at politiet/påtalemyndighetene har sporet opp de som har lagt ut lignende filmer på nett, så det blir vel forbundet med en viss risiko etterhvert. I dette tilfellet har jeg ikke noe i mot at de blir tatt da, snarere tvert i mot. Idioter!!!

:applause: Flott innlegg tobben, kan ikke bli mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å hinte til politiet det ang filmen. Så kan det jo hende de tar tak i det.. (Selv om det da faktisk kan slå tilbake på oss andre også, den gangen vi legger ut noe faktisk ikke er helt etter boka)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok slike hjernedøde idioter der ute. Synd at dem skal dra godmerket med seg ned i søla. Hadde seff ikke vært noe bedre om det var et annet bilmerke. Sike smartinger kunne fortjent en klekkeling bot, og muligens noe pallespikring.

Om dem kjører ut og hærper sin egen bil, uten at en 3dje part blir berørt gjør meg heller ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...