gtoo71 Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Heisann fikk satt in sim kort i min telefon men den kommer opp med beskjed sim karte preufen så kommer det ikke mer vet ikke hvor lang tid det tar før kortet blir aktivisert men det er et tvillingkort samme som jeg har på min private tlf. får heller ikke tilgang til meny men det får en vel ikke før mobilen er aktivisert. Noen som kan hjelpe meg med dette???? Hilsen GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 12, 2006 Share Skrevet Desember 12, 2006 Du må bruke kortleseren i bagasjerommet,svart boks øverst til venstre,kjenn etter med fingrene så er det en sprekk å putte inn kortet.kortleseren inne i bilen er mer kresen på kort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtoo71 Skrevet Desember 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2006 Heisann takker for tips men min bil er en touring er det likt på dem også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå