Gunnar Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hørtes jo akkurat ut som min når eksosen min er tett!!! Med 520i-anlegget du skulle putte på den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hørtes jo akkurat ut som min når eksosen min er tett!!! Med 520i-anlegget du skulle putte på den eller? Lykke til Hylland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet Desember 23, 2006 Share Skrevet Desember 23, 2006 ingenting e råere enn en 320 med 4" eksos;) http://videos.streetfire.net/video/b35c ... fa1f4b.htm http://videos.streetfire.net/video/3611 ... fb846c.htm den er trimma noe grasat men.. er enorm turbo på.. bare se på aksen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 25, 2006 Share Skrevet Desember 25, 2006 Etter å ha hørt Darkzun sin bil så høres til og med Ferrari ut som en symaskin. Den var bare helt syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 Hørtes jo akkurat ut som min når eksosen min er tett!!! Med 520i-anlegget du skulle putte på den eller? Eg meinte at lyden høyrtes mykje kulare ut i min, når eg hadde eksosanlegget med hull i... Da snudde ALLE seg... DRITGROMT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 28, 2006 Share Skrevet Desember 28, 2006 masse fine lyder å kose seg med iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMK Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 5, 2007 Share Skrevet Januar 5, 2007 hehe hadde sånne stikkflammer ut av eksosen på en 323i jeg hadde. Var litt artig i mørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 Hadde stikkflammer ut av eksosen på 745`en også de første ukene jeg hadde den Hadde noe kluss med LMM da blandt annet. (745`en min gikk jo ikke engang da jeg kjøpte den, men nå går den visst mer enn både pent og godt.. Kan selvfølgelig gå penere enda, men det kommer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå