Gå til innhold

BMW Z3 Coupe AC Schnitzer sett i Molde!!

Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

Låg bak en feeet Z3 Coupe i storgata i Molde idag. AC Schnitzer-utgave. Noen som kjenner til denne? Fete kantfelger bak. Kan det være den som ble importert fra Tyskland? Gikk som banebil der....

Om jeg ikke tar feil så er det en prest inne i Nesset som har denne. Han hadde før en avusblå E36 M3 3.0 som ble alvorlig vraket. Og ja, den Z3`n er utrolig rå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg mener at det er en lege som nå jobber i Molde som har denne. Trond Kvernberg, broren til fele-Ola Kvarnberg. :) Var forresten lege i Eidsvåg før ja.

Han kjøpte denne av en enke i tyskland. Mannen hadde brukt denne til banekjøring om jeg ikke husker heeelt feil. Sikkert på ringen eller noe.

Må prøve å få bilde av denne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg mener at det er en lege som nå jobber i Molde som har denne. Trond Kvernberg, broren til fele-Ola Kvarnberg. :) Var forresten lege i Eidsvåg før ja.

Han kjøpte denne av en enke i tyskland. Mannen hadde brukt denne til banekjøring om jeg ikke husker heeelt feil. Sikkert på ringen eller noe.

Må prøve å få bilde av denne...

Ahhh, nå husker jeg bedre. Det var kompisen hans som er klokker i Nesset prestegjeld som krasjet M3`n den gangen. Han som eier Z3`n var den gang da turnuskandidat i Nesset. Sånn var det :D Begynner å bli en stund siden det der, men jeg husker det utmerket da den M3`n var gamlebilen til broren min, og det var litt trist å se den så maltraktert som den ble.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel stemme det ja. Var vel Erik Fostervold han het muligens? Husker den bilen der ja. :)

Stemmer. Ikke annet å vente av en som er vant med å kjøre riskoker :D

Siden du bor i området så var du kanskje å observerte ulykkesstedet den gangen også? Hørte det var relativt kraftige spor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan si det slik at det hadde gått unna ja. :) Han kjøpte seg en Toyota Celica GT4 og senere en Seat Leon Cupra. Siden har han gitt opp biler. :)

Hva skal en sånn mann med over 100Hk? Han kjører med egg under gasspedalen (kjenner bror hans relativt godt så jeg har fått høre noen historier) men når han fikk prøve M3 så var det bånn pedal og rett åt skogen (bokstavelig talt :lol: ) Bra at han har gitt opp biler tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmm! Er veldig lenge siden jeg har snakket med han, og enda lengre siden jeg har snakket med broren. Kan kanskje være Frank. :)

Ja, jeg er 110% sikker på at han heter Frank siden jeg har gått i klasen hans i 3 år :)

Han var bmw-gutt før, men har som deg sviktet og gått over til folkevogn... Svikere, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...