Gå til innhold

Hvorfor må en trimmet bil godkjennes ?

E46Hazey
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ja, og ka er da problemet??

Du gjør så du vil, og spør, får du svar.

Ess har ingen ansvar for ka som skjer, uten noe er avtalt.

Godkjenning, gjør du så du vil, men nyere en 10år, koster det 1000kr pr. hk.

Smeller du/kjører du på noen, får du eit helvete, (vist oppdaga trimming) med mindre du har det godkjent i vognkort, betalt avgifter.

Så enkelt er det.

Er ingenting og hisse seg over :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skille? hva er du ute etter? du kan da ikke mene att alle på forumet skal bygge værstingbiler? eller vil du splitte forumet i to? high/low budget? skille??

Da misforstår du meg, men hver gang en med nyere bil som ønsker å gjøre noe gromt kommer det en fjortis med en rusten 325 e30 som ønsker å påpeke godkjenning osv. går det ikke an å glede seg over andre? jeg digger å lese om fete e30 og e36 jeg leter ikke etter ting å klage på.

Kanskje folk ikkke skjønner poenget mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen her som har noe i mot e46/e39/e60/e90'r osv med presse! jeg har ihvertfall ikke! og om noen bruker 50.000 på presse ett eller annet sted er jo det helt klart opptil dem!

Men bare et STORT hvis, dersom noe skulle gå gæernt eller du skulle bli tatt!

er vel derfor de fleste nevner godkjenning(tror jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe jeg missforstår ja! for viss du vill legge enn masse flex i å bygge feit e46 så synes jeg det blir for dust å ikke få det godkjent! Har du råd til kompressor til 50k så synes jeg det er på sin plass å ha råd til resten og.. nå penser det inn på det du hakker på..Peng! men det er desverre det som stopper de fleste av oss.. resten har du hørt... det med ulykker, kvesta folk osv. men den biten koster mer enn ESS smaker(som ikke godkjent)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe jeg missforstår ja! for viss du vill legge enn masse flex i å bygge feit e46 så synes jeg det blir for dust å ikke få det godkjent! Har du råd til kompressor til 50k så synes jeg det er på sin plass å ha råd til resten og.. nå penser det inn på det du hakker på..Peng! men det er desverre det som stopper de fleste av oss.. resten har du hørt... det med ulykker, kvesta folk osv. men den biten koster mer enn ESS smaker(som ikke godkjent)

Det er forskjell på å bygge feit e46 og i tillegg ha råd til 300tusen i avgifter det håper jeg du skjønner.

Er rimelig sikker på at min IKKE godkjente e46 med stakkarslige 280 hk er mer sikker på veien enn en godkjent e30 med 400 hk.

Men det har jo blitt meg fortalt at en orginal 330 er hvassere enn bilen min så mulig jeg tar feil om det meste, men jeg bor i Oslo for den som ønsker gasse litt i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da misforstår du meg, men hver gang en med nyere bil som ønsker å gjøre noe gromt kommer det en fjortis med en rusten 325 e30 som ønsker å påpeke godkjenning osv. går det ikke an å glede seg over andre? jeg digger å lese om fete e30 og e36 jeg leter ikke etter ting å klage på.

Kanskje folk ikkke skjønner poenget mitt?

Du sier det jo selv

du er vell klar over at det finnes flere meninger en dine?

Helt klart, men nå kom jeg med min mening, dette er ett diskusjonsforum er det ikke?

så det er jo ett diskusjonsforum med mange sterke personligheter, så selfølgelig har noen ei mening om noe. alternativet er jo at den som lager posten kansje har mulighet og slette innlegg som bare irriterer.

sjønner hva du mener. gleder meg på vegne av alle som vil prøve noe nytt eller annerledes, men det er no bare sånn på ett offentlig forum 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å bygge feit e46 og i tillegg ha råd til 300tusen i avgifter det håper jeg du skjønner.

Er rimelig sikker på at min IKKE godkjente e46 med stakkarslige 280 hk er mer sikker på veien enn en godkjent e30 med 400 hk.

Men det har jo blitt meg fortalt at en orginal 330 er hvassere enn bilen min så mulig jeg tar feil om det meste, men jeg bor i Oslo for den som ønsker gasse litt i vinter.

mulig den er det.. men der er ihverfall ett navn på en representant ifra ett godkjent organ som kan gå god for effektøkninga på den E30'n. å da har du hvertfall ryggen glatt når det kommer til forsikringsdelen.. å den svir mer enn 300 000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig den er det.. men der er ihverfall ett navn på en representant ifra ett godkjent organ som kan gå god for effektøkninga på den E30'n. å da har du hvertfall ryggen glatt når det kommer til forsikringsdelen.. å den svir mer enn 300 000,-

Jepp og jeg bryr meg 0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...