E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 du sier du bryr deg 0....jaja, på tide å si meningen sin her også da...håper du kjører ned noen og får en smekk som du får slite med resten av livet, da skal jeg stå å peke å le høyt!! Ja du har rett, stikker ut i garasjen og gjør bilen orginal igjen, biatch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 http://www.vgb.no/13811/perma/102515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 såså, må ikke være så hårsår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Kanskje det berre er meg, men eg skjønner ikkje dritten av ke du er så sur for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 det gjør igrunnen ikke jeg heller, tror han har en dårlig dag, og derfor må han lage en poengløs debatt. Fordi han mener alle burde gjort som han å trimmet nyere biler, og gitt faen i å godkjenne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Fordi han mener alle burde gjort som han å trimmet pappabiler, og gitt faen i å godkjenne det.. Hmmm.. Vist det er det han vil fram til, så håpe eg han kjøyre på meg. Skal eg faen meg saksøke av han klene også.... Eg har ingenting imot blåtrimma E46-er, men det er desse helvetes avgiftene og det firkanta systemet i Noreg Litt greiere å skamtrimme ein E30 eller E34, der er det meste gjort før, og enklare å få godkjent noko som er gjort før Men sef, rått å få godkjent ein E46 med litt for mange HK også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Fordi han mener alle burde gjort som han å trimmet pappabiler, og gitt faen i å godkjenne det.. Hmmm.. Vist det er det han vil fram til, så håpe eg han kjøyre på meg. Skal eg faen meg saksøke av han klene også.... Eg har ingenting imot blåtrimma E46-er, men det er desse helvetes avgiftene og det firkanta systemet i Noreg Litt greiere å skamtrimme ein E30 eller E34, der er det meste gjort før, og enklare å få godkjent noko som er gjort før Men sef, rått å få godkjent ein E46 med litt for mange HK også har endret teksten litt der, den ble litt dumt formulert, e46 er ikke pappabil da...men enig med deg, som jeg skrev tidligere, han skulle fått seg en smekk han sent vil glemme. Han virker som (nå sier ikke jeg at han er det), en person som tror at det aldri skjer noe galt med han, han er jo såpass gammel at han burde vite bedre...kipe ting kan skje med oss alle...da er det viktig at man har alt på sitt tørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Han virker som (nå sier ikke jeg at han er det), en person som tror at det aldri skjer noe galt med han, han er jo såpass gammel at han burde vite bedre... Og ettersom å kjøyre bil blir rekna som noko av det farlegaste me gjere...... Ein kompis av meg tenkte litt det samme, og for tre dager sia kresja han. Men gjekk no bra med han Men bilen er det verre med (står i garasjen min no til litt oppretting av tak og side - ein gammel Volvo ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 kan du si, som bor i Las Vegas Noen spesifikke tråder du kan referere til? Ja alle tråder som har med trimming av nyere biler å gjøre. Hvem faen bryr seg virkelig om men gammel nylakkert e30 med kanskje 350 hk? ikke jeg i hvertfall. Kom med noe som ser bra ut i tillegg please. Noe som ser bra ut i tillegg??? Jaja det er din mening.. Etter min mening så har aldri bmw laget så fine biler som da Claus Luthe var ansvarlig for designet.. noe som omfatter alle de e30'ene, e28'ene, e34'ene og e36'ene +++ her på forumet.. Dessuten så er det jo få her i Norge (ser du bor i Las V.) som har råd til, og interesse av å koste på en bil hundretusenvis av kroner, for så å bli stoppet uka etterpå å bli fratatt skiltene.. Bilen må jo da bygges tilbake til original motor etc (siden godkjenning var uaktuellt ifølge deg) for å få skiltene tilbake.. Og da spør jeg, hvem gidder noe sånt, HVEM GIDDER NOE SÅNT???? synes du virkelig at forumet er så dårlig som du gir utrykk for her så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å starte en så ubrukelig tråd som denne.. takk for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Det hjelper ikke å bygge bilen om igjen for å unngå avgiftene. Blir en først tatt er det ingen annen utvei enn å betale for den ekstra effekten. Hvis denne diskusjonen snur til noe litt mer seriøst kan vi kanskje unngå at den blir stengt. Synes det går mye på personer her nå og ikke bil/motor som vi er her for å diskutere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeeeez! Kanskje du kan vurdere å kutte ned på pillene...? Makan til sludder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 får håpe jeg missforstår ja! for viss du vill legge enn masse flex i å bygge feit e46 så synes jeg det blir for dust å ikke få det godkjent! Har du råd til kompressor til 50k så synes jeg det er på sin plass å ha råd til resten og.. nå penser det inn på det du hakker på..Peng! men det er desverre det som stopper de fleste av oss.. resten har du hørt... det med ulykker, kvesta folk osv. men den biten koster mer enn ESS smaker(som ikke godkjent) Det er forskjell på å bygge feit e46 og i tillegg ha råd til 300tusen i avgifter det håper jeg du skjønner. Er rimelig sikker på at min IKKE godkjente e46 med stakkarslige 280 hk er mer sikker på veien enn en godkjent e30 med 400 hk. Men det har jo blitt meg fortalt at en orginal 330 er hvassere enn bilen min så mulig jeg tar feil om det meste, men jeg bor i Oslo for den som ønsker gasse litt i vinter. mulig den er det.. men der er ihverfall ett navn på en representant ifra ett godkjent organ som kan gå god for effektøkninga på den E30'n. å da har du hvertfall ryggen glatt når det kommer til forsikringsdelen.. å den svir mer enn 300 000,- Jepp og jeg bryr meg 0. Har dama dumpa deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Tror jeg skjønner hva du mener Hazey, men måten du fremstiller det på er nok litt uheldig. Har selv observert at folk som trimmer / ønsker å trimme nyere biler alltid blir gjort oppmerksom på dette med godkjenning, avgifter, konsekvenser ved ulykke uten godkjent bil etc. Men jeg tror ikke dette er for at folk er misunnelige på ny, trimmet bil, eller at folk generelt liker eldre biler bedre. Det er nok rett og slett kun ment for å gjøre vedkommende oppmerksom på statens regelverk, da det er mange som ikke har kjenskap til detaljene i dette. Man kan dermed spare den som ønsker å trimme en nyere bil i å "gå på en smell". For de som trimmer en eldre bil så er nok dette ikke nevnt så ofte da disse jo er fritatt for avgifter. Men også eldre biler bør selvfølgelig godkjennes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
King_of Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Er enig med E46Hazey, dette her blir det ganske so mykje "Fjas" av. Eg trur du skal vere maks uheldig visst du får regres pga ulykke, dei summane som folk nevener her er det noe som dåke har funne på i hodet deres eller? Om du har feil senking,feil dekk dim eller lignende så ikkje er godkjent er du faktisk i samme båt. ligger du like dårligt ann. Men vi får holde denne diskusjonen på eit voksent nivå å ikkje begynne å slenge drit om noen. Eg skal ha ess komp når det blir mildere i veret, eg ser ingen betenkligheter med det, eg har kjørt Trailer/bil i 10 år med fagbrev i det,er ikkje verdens mester men har ein del erfaring med kjøring, men lærer noe nytt nesten kvar dag. Trenge no ikkje for F å kjøre gris automatisk siden dei har trimma bilen sin. Så her må folk gå inn i seg sjølv å finne ut om dei er kompetente til å ha ein trimma bil eller ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå