B.E.E. Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hver gang en stakkars jævel får lyst på mer enn den stakkarslige magiske 192 hk grensa til bmw så blir det en jævla mye snakk om godkjenning og bare pisspreik. Virker som misunnelsen tar helt overhånd på forumet her, faen meg nesten bare veteranbiler her med hk under panseret, finnes det virkelig ingen med penger og fet bil som gidder bruke penger her? Tydelig at det må en e46 til for å få runkedrømmene til diesel og e30M3 gutta til å holde kjeft. More to come, nei blir ikke godkjent, ja jeg gir faen, ta mer enn meg i benkpress så snakk meninga di peewee ------------------------------------------------------------------------------------ Adminedit (Fredrik): Jeg kan ikke med min beste evne se at denne tråden har noe med selve bimmers å gjøre (ref. den tidligere overskriften: "Hva er galt med bimmers.no ?"). At folk mener det de gjør er deres eget ansvar og ikke noe bimmers har ansvaret for eller legger seg opp i. Vi forlanger imidlertid at forumreglene følges og at man oppviser en rimelig grad av nettikette. Jeg har derfor endret litt på overskriften så den bedre passer med innholdet i tråden. Må folk ta mer en deg i benkpress for og si meninga si? eller hva sier du forno? Hmmm, hørte vi noen si benkpress.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hver gang en stakkars jævel får lyst på mer enn den stakkarslige magiske 192 hk grensa til bmw så blir det en jævla mye snakk om godkjenning og bare pisspreik. Virker som misunnelsen tar helt overhånd på forumet her, faen meg nesten bare veteranbiler her med hk under panseret, finnes det virkelig ingen med penger og fet bil som gidder bruke penger her? Tydelig at det må en e46 til for å få runkedrømmene til diesel og e30M3 gutta til å holde kjeft. More to come, nei blir ikke godkjent, ja jeg gir faen, ta mer enn meg i benkpress så snakk meninga di peewee ------------------------------------------------------------------------------------ Adminedit (Fredrik): Jeg kan ikke med min beste evne se at denne tråden har noe med selve bimmers å gjøre (ref. den tidligere overskriften: "Hva er galt med bimmers.no ?"). At folk mener det de gjør er deres eget ansvar og ikke noe bimmers har ansvaret for eller legger seg opp i. Vi forlanger imidlertid at forumreglene følges og at man oppviser en rimelig grad av nettikette. Jeg har derfor endret litt på overskriften så den bedre passer med innholdet i tråden. Må folk ta mer en deg i benkpress for og si meninga si? eller hva sier du forno? Hehe nei, må provosere litt, regner med du tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Så vist eg har skjønt alt riktig her, så vil du trimme bilen din og ikkje godkjenne den? Ettersom dette koster penger og du vil ikkje bruke så mykje penger på å få det lovleg? Eg gir no blanke F*** i om folk trimmer ein E46 M3 til 10 000 hk så lenge dei gjere bilen lovleg. Og vist dei ikkje gjere det, så bør dei ikkje komme etter på og seie: "Uff, vart stoppa av politiet i dag og mista bilen og fekk bot på 100 000 kr fordi eg har trimma bilen min og ikkje fått det godkjent... *grine grine grine grine*" BTW, eg er fortsatt forvirra over ke E46Hazey vil fram til Og synest også denne tråden har vorte litt meir personangrep enn diskusjon rundt trimmede biler (vist det var meiningen med diskusjonen - er den i så fall dårleg formulert). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvem er personangrepet? Poenget med tråden er at det er så mye negative mennesker her som hele tiden leter etter noe å hakke på i stedet over å glede seg over andres og egne gromme biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 sjangsene for at noen skulle oppdage om en bil er trimmet er vel heller minimal. kompis av meg bytta jo ut 1.3 liters motoren med en 2.8 på sin gamle ford uten at han ble noe værre i trafikken. det til tross for hans utsagn: "skulle ønske jeg hadde raskere bil så jeg kunne skapt noen enda farligere situasjoner". han kræsja siden stygt på motorsykkel og ble litt roligere etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hvem er personangrepet?Poenget med tråden er at det er så mye negative mennesker her som hele tiden leter etter noe å hakke på i stedet over å glede seg over andres og egne gromme biler. Skjønner enda ikke hvorfor du sitter der og er så hårsår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 Ikke hårsår jeg, liker en diskusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Eg synest både E46Hazey blir angrepet og at E46Hazey angriper andre. Men det er kanskje berre sånn eg tolker det.. Takk! Kritiserer dei eller stille dei spørsmålsteikn ved gjennomførselen av prosjektet? Ofte er det spørsmålsteikn ved gjennomførsel av prosjektet som blir stilt, ikkje kritikk. Eg synest det er kult med ein E46 med mange HK! Det vil altid vere folk som er ueinige. Men eg ser poenget ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jøsses.. dette var litt av en tråd. Tror jeg skjønner hva du prøver å få fram her E46Hazey, og ser at du må "forsvare" prosjektet ditt flere ganger her inne.E23 med monsterturbo og 1000HK, alle sier "stå på!" og "kjempeprosjekt!" og "kommer til å kjøre fra Ferrari!" E46 trimmeprosjekt, mange sier "njaaa... hvordan skal du få godkjent dette da?" og "du kjører ikke fra min effektanleggtrimma E30 325!" og "tenk om du kjører på noen da?" Gleder meg til å prøve bilen din jeg! Saken her er at E46 ikke ble produsert før '98, og at det dermed ikke finnes E46er i Norge man per dags dato kan øke effekten på avgiftsfritt. Dermed blir det et naturlig spørsmål, eller i det minste en naturlig ting å opplyse om. At noen overdriver med "umulig", "300.000,- i avgifter" og "2 millioner i regress" nærmest for å kjøre bilen ut av gården er selvfølgelig unødvendig, men godkjenningen er da et sentralt punkt ved en ombygging, både for å kjøre med god samvittighet og for å vise at man er duganes til ombygginger. Godkjenningen er jo tross alt nærmest den største utfordringen ved hele byggene.. Personlig er jeg ikke ferdig med min ombygging før bilen har vært innom Biltilsynet og fått stempla inn M5-specs i vognkortet. Ikke fordi jeg skal showe off eller noe som helst, men fordi jeg vil kjøre lovlig, få igjen det bilen er verdt som M5 om det en dag smeller eller bilen skal selges, og ikke minst selv kunne føle at jeg har gjort ombyggingen på skikkelig og forskriftsmessig vis. At jeg skal kjøre på noen og få 2 millioner i regress ser jeg ikke som sannsynlig (man kan like godt få det av å kræsje dagen derpå med fortsatt promille), men det er selvfølgelig en stor bonus om bilen er godkjent slik at det ikke lenger er en risiko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 førr ett gjeng!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hver gang en stakkars jævel får lyst på mer enn den stakkarslige magiske 192 hk grensa til bmw så blir det en jævla mye snakk om godkjenning og bare pisspreik. Virker som misunnelsen tar helt overhånd på forumet her, faen meg nesten bare veteranbiler her med hk under panseret, finnes det virkelig ingen med penger og fet bil som gidder bruke penger her? Tydelig at det må en e46 til for å få runkedrømmene til diesel og e30M3 gutta til å holde kjeft. More to come, nei blir ikke godkjent, ja jeg gir faen, ta mer enn meg i benkpress så snakk meninga di peewee Adminedit (Fredrik): Jeg kan ikke med min beste evne se at denne tråden har noe med selve bimmers å gjøre (ref. den tidligere overskriften: "Hva er galt med bimmers.no ?"). At folk mener det de gjør er deres eget ansvar og ikke noe bimmers har ansvaret for eller legger seg opp i. Vi forlanger imidlertid at forumreglene følges og at man oppviser en rimelig grad av nettikette. Jeg har derfor endret litt på overskriften så den bedre passer med innholdet i tråden. Huh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 haha! Råeste tråden jeg har sett på lenge! Skjønte ikke altfor mye av innlegget til Hazey her...men det jeg vet er at bilen min er både godkjent, ikke veteran...og kjører ræva av den 320'n hans..med eller uten kompressor! Er ikke provosert, men elsker sånne innlegg, for da kan jeg svare hvor barnslig jeg vil Forresten....vi skal ikke ta en relgionsdiskusjon og da....tenk så tøff tråd det hadde blitt! Jeg har gjort masse ulovlig og uansvarlig i bil sammenheng jeg, men tro meg...kjører du ihjel sønnen min ved et uhell med din trimma bil...hehe...tro meg igjen når jeg sier at politiet får greie på at den var trimmet...og tro meg nok en gang når jeg sier at du får ikke forsikringsselskapet til å betale de 20 000 000 du får i erstatningskrav etter rettsaken! PS! Det var en fiktiv sønn...for dem som kanskje tror jeg har pult på meg en arving! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 haha! Råeste tråden jeg har sett på lenge! Skjønte ikke altfor mye av innlegget til Hazey her...men det jeg vet er at bilen min er både godkjent, ikke veteran...og kjører ræva av den 320'n hans..med eller uten kompressor! Er ikke provosert, men elsker sånne innlegg, for da kan jeg svare hvor barnslig jeg vil Forresten....vi skal ikke ta en relgionsdiskusjon og da....tenk så tøff tråd det hadde blitt! Grom den bilen din DarkZun, jeg tror vi skal holde oss unna religion, kan bli litt for mye på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkZun Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Greit...enig med religionen...jeg skjønner ikke så mye av det uansett. Jeg skulle ihvertfall blitt ganske usakelig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 bare qouter noe her.. "Fagsjef Ola Roll i IF Forsikring sier at de har avslørt flere slike tilfeller, og de som ikke har meldt fra risikerer å ikke får noen erstatning i det hele tatt ved trafikkuhell. I verste fall kan selskapene kreve tilbake de millionene som forsikringselskapene eventuelt må ut med i en personskadesak." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå