TheMan Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hazey er sur fordi han: 1. tar for lite i benken. 2. Har trimmet bilen men har ikke råd til godkjenne den. Hazey får da dårlig samvittighet, og mener at alle andre heller ikke må godkjenne bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe kan aldri ta nok i benken, bilen er gjeldfri den og har råd til å godkjenne den men liker ikke hive penger ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 hehe kan aldri ta nok i benken, bilen er gjeldfri den og har råd til å godkjenne den men liker ikke hive penger ut av vinduet. "Hive penger ut av vinduet." Jeg sitter bare her å tenker på hvor smart du er. \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jeg har gjort masse ulovlig og uansvarlig i bil sammenheng jeg, men tro meg...kjører du ihjel sønnen min ved et uhell med din trimma bil...hehe...tro meg igjen når jeg sier at politiet får greie på at den var trimmet...og tro meg nok en gang når jeg sier at du får ikke forsikringsselskapet til å betale de 20 000 000 du får i erstatningskrav etter rettsaken! PS! Det var en fiktiv sønn...for dem som kanskje tror jeg har pult på meg en arving! det synes jeg bare blir for teit!! om han kjørte på en gammel dame som kom løpene ut i veien i en 50 sone og fyren holdt fartsgrensen,hvorfor skal han få svi for at bilen har mer hestekrefter en orginalt?? så du mener at vis naboen din hadde chiptrimma en ny turbodeisel og klarte og kjøre inn i postkassa de så skulle du umiddelbart ringe og tipse forsikringseslkapet om at den var chiptrimmet?? hvorfor skal alle bry seg om hva andre gjør??tenk på dere selv og deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jævla saklege innlegg her.. Bra jobba gutter Stå på.!! Koser meg med noen øl til denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Jævla saklege innlegg her..Bra jobba gutter Stå på.!! Koser meg med noen øl til denne tråden Øl på en onsdag??? Jaja, får kose meg med litt solbærtoddy jeg da, for du å du for en saklig tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Øl på en onsdag??? Jaja, får kose meg med litt solbærtoddy jeg da, for du å du for en saklig tråd Jepp, ka dag det er spiller ingen rolle, så lenge eg har fri. Og BTW: Øl er snadder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 skille? hva er du ute etter? du kan da ikke mene att alle på forumet skal bygge værstingbiler? eller vil du splitte forumet i to? high/low budget? skille?? Da misforstår du meg, men hver gang en med nyere bil som ønsker å gjøre noe gromt kommer det en fjortis med en rusten 325 e30 som ønsker å påpeke godkjenning osv. går det ikke an å glede seg over andre? jeg digger å lese om fete e30 og e36 jeg leter ikke etter ting å klage på. Kanskje folk ikkke skjønner poenget mitt? Hva er galt i å advare en som kanskje ikke er klar over det om en mulig bot på mange titalls tusen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå