Gå til innhold

Solgt!

TCCW
 Share

Anbefalte innlegg

ææ du er gal :) hvorfor vill du selge disse fine stolene til bilen din?

Det må jeg si at jeg også lurer på... Men de som kjøper dem får iallefall et ekstremt pent og velholdt interiør.

Takk for sist, Espen.. joda det har seg slik at jeg har fått tak i et sort strøkent m3 2+2 skinninteriør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jeg si at jeg også lurer på... Men de som kjøper dem får iallefall et ekstremt pent og velholdt interiør.

Takk for sist, Espen.. joda det har seg slik at jeg har fått tak i et sort strøkent m3 2+2 skinninteriør :)

I lige måde du :)

Jeg har fått med meg det. Men jeg har kjørt langtur på sommeren i E30 med slike skinnstoler, og det var ikke noen stor fornøyelse. Så jeg skjønner bare ikke higen etter skinn. Men bevares, det er jo din bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått med meg det. Men jeg har kjørt langtur på sommeren i E30 med slike skinnstoler, og det var ikke noen stor fornøyelse. Så jeg skjønner bare ikke higen etter skinn. Men bevares, det er jo din bil :)

Det blir grymt, vent å se! Ble du svett i ræva kanskje? Har prøvd skinn i noen e30'r og syns det var bra greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe fikk lyst te og kjøpe dem og selge dem tilbake til deg for dobbel pris når du er drittlei av svette skinseter og savner goe gamle setene :) synd jeg ikke har begynt med prosjektet mitt enda ellers hadde jeg kjøpt dem tror jeg, sitter og vurderer de litt :P steike fine seter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir grymt, vent å se! Ble du svett i ræva kanskje? Har prøvd skinn i noen e30'r og syns det var bra greier

Svett i ræva så det holdt ja!! Men klart, sort skinn ser jo veldig bra ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får komme med ett innspill jeg også da siden jeg har stoff nå og hadde skinn i M3en! Liker personlig ikke skinnsofa osv nett på grunn av at en blir jævli klam i hakket :P Men selv med denne forholdsvis varme sommeren vi hadde i år så merket jeg ingenting til det i M3en! Tror vi snakker bedre kvalitet enn en IKEA sofa :P

Kjør på..har tro på prosjektet ditt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også hatt skinn i både bmw e30 m3 (hvitt skinn) og sort skinn i honda(y) s2000, merket ikke noe til å bli 'klam i hakket' blir bra dette thomas, kjenner jeg deg rett så blir vel bilen så vidt brukt =) looken er viktig og det ser jo endel bedre ut med skinn interiør.

(endret for å ikke ødelegge salgsthreaden din)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...