Gå til innhold

Signaler til forsterker i E39??


 Share

Anbefalte innlegg

Holder på å montere basskasse med forsterker. Har sett her at jeg kan ta phono signaler fra høyttalerene baki, men de er jo umulige å komme til. Trenger noen tips til hvor høyttaler ledningene går..?

Eller må jeg ut med hele baksete innkl rygg og hatthylle for å komme frem til høyttalerene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men som jeg også sa i forrige tråden så ligger det jo X antall med gule ledninger i kveilen på venstre siden, ikke så lett for meg å vite hvem som er hva :D men kan jo alltids ta ut cd spilleren å se hvilke av de gule og blå det er snakk om... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp gjort dette på min E39. Tok signaler fra den org forsterkeren jeg har bak. Har du d i din, så er d ingen problem. Du kan evnt få litt problemer med støy i signalet når du henter signal fra høytaler ledninger. :roll:

Hentet fra høyttalerene baki ja, men ble ikke så veldig fornøyd med lyden.

Ligger den forsterkeren på innsiden av cd veksleren?

Husker du hvilke farger det var på ledningene du hentet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp gjort dette på min E39. Tok signaler fra den org forsterkeren jeg har bak. Har du d i din, så er d ingen problem. Du kan evnt få litt problemer med støy i signalet når du henter signal fra høytaler ledninger. :roll:

Hentet fra høyttalerene baki ja, men ble ikke så veldig fornøyd med lyden.

Ligger den forsterkeren på innsiden av cd veksleren?

Husker du hvilke farger det var på ledningene du hentet fra?

Nå har ikke jeg cd veksler, men forsterkeren min ligger rett innenfor "luka" du åpner.

Det har vel litt og si hvilken type omformer du bruker for og hente signal fra høytalerledningene. Jeg har brukt Stinger sin, fornøyd med den.

Eller har du en forsterker du kan koble der direkte inn på?

Farge ja?? hmmm.... Mener det va blå/hvit og brunn/noe annet :-k

Kan sjekke opp i det og komme tilbake, husker ikke helt 100%. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp gjort dette i min bil.. Du kobler deg inn på dei fire første ledningene på den svarte kontakten på forst. (den bakerste..) viss du sender meg tlfnr. ditt på pm så kan eg forklare deg det.. litt klur å forklare det..

Den kontakten med flest ledninger(24 poler) kan du ta av en hylse på, sånn at det ikkje er vinkel på den..(svart hylse, kvit kontakt)

Då står det nummer på hver pol på kontakten, fra 1 - 24. du skal koble deg inn på ledning 1,2,3 og 4..

Trur dei er blå/svart, brun/orange, gul/svart og brun/orange.. Brun/orange er minus(-)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...