ALPINA-B6 3.5 Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 titte på den imorra..?.. Mvh Tom egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 bare å komme å titte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Kan være interesert, kontakter deg om et par dager hvis det blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 hehe.. ja, bare å kontakte meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 Hadde den stått litt nermere skien så hadde jg tatt den. Hadde vært ett ypperlig prosjekt for meg i vinter... Men har ikke tilgang på stor bil til å dra henger akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 nei, lar det stå til litt over nyttår.. ellers beholder jeg den og setter i motoren selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 hadd du ikke bodd så lang unna så har jeg henta den for leng siden.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 sier dere alle det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 ja, altså. hadde du ikke bodd så langt unna så skulle jeg også ha kjøpt den!!! hva spesifikt er det som mangler på denne da Flasher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 hehe.. mangler en ledning til lmm, blinklys foran.. bremsene er vel i orden, men jeg har kjøpt nye.. de medfølger om man legger på prisen litt.. men driter snart i hele salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 haha.. går salget dårlig med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 hehe! samler snart krefter til å sette den sammen selv, om mildværet holder.. kom og hjelp meg så skal du få julekaker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Desember 30, 2006 Share Skrevet Desember 30, 2006 det er faan meg greit du. er du hjemme nå. så kommer jeg med en gang. ingenting er som å skru bil når man er fillesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2007 sånn, nå har jeg tatt av eksosanlegget og løsnet de fleste skruene, m40 motoren er snart ute, bare så dere vet det asså snart stiger prisen, gjør ett januarkupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 bytte motor er jo gjort på null å niks så hvorfor ikke bare sette i m43`n å bytte bremser ta eu kontrollen og skru opp prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg