mortenag Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Hei, har nettopp kræsja biln Har bestemt meg for karosseribytte, noen som har utollet 318 is coupe stående? ellers, noen som har tips til hvordan jeg skal skaffe meg bil fra utland billigst mulig?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 mener bestemt jeg så en utolla is på finn eller autodb nå nylig, husker ikke helt 100%, men tror det skal være en der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 skal sjekke det ut, men håper det ikke var på finn, for der var det en, men forhandleren som hadde bilen har forsvunnet sporløst... bilhallenas tror jeg det het.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 skal sjekke det ut, men håper det ikke var på finn, for der var det en, men forhandleren som hadde bilen har forsvunnet sporløst... bilhallenas tror jeg det het.. Hvis du tenker på firmaet Bilhallen i Oslo, så ble det firmaet slått konkurs sist fredag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 typisk prøvde å kontakte dem på mandag, ikke rart jeg ikke fikk svar lurer på hvor den bilen er nå da montro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Var nok den jeg så ja, men det må jo gå an å få tak på noen av de som sitter på bilene uansett. Kankje du får opphørssalgspris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 ja, kan prøve men både fast og mobil nr som var oppgitt funker ikke lenger... synd viss jeg ikke får tak i den, skjeldent man finner så fine biler utollet i norge.. ingen som vet om noen andre sider enn blocket og mobile hvor jeg kan finne biler i utland da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 mobile er jo suveren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå