Gå til innhold

hvor mye ladetrykk på orginal 3,6 m5?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor mye ladetrykk tåler en orginal 3,6 m5? og hvor mye hk kan man regne med og få ?

noen som har ett fint regnestykke på hvor mye det vil komme på med ett lav budskjett ?

Skrevet

Når jeg begynte med mitt prosjekt,var det er på bmwccn som skrev til meg:"Ingen overlader disse motorene problemfritt".Noe jeg har fått føle på kroppen en rekke ganger.

Har et lite regnestykke i prosjekt-tråden min(336mik),så du kan ta en titt der.

Skrevet

De stempelene tåler jævlig lite varme for de gir seg(raste min på 0,15).Dette også litt på grunn av en dårlig kabelsko til bensin pumpe nr 2.

Koster å væra kar.

Skrevet

det koster absolutt og være kar, men du verden så morro det må være når lommeboka har blitt rana og alt funker som det skal :D

glømmer kostnadene ganske fort da tenker jeg :D

Skrevet

Andreas A på PPF har kjørt så og si problemfritt i hele sommer med sin S38B38/9 turbo med godt over 900hk. Brukt en god del på stripa, til og fra jobb osv. Bare spør han.

MEN, det koster svinmye. Mener han prata på 160k i kostnader for motoren, og da gjør han alle maskineringsjobber selv! Bare andre kammer var det vel rundt 20k for, om ikke mer!

Man må bruke deler fra øverste hylle skal det holde i lengden.

Det sier jo seg selv egentlig. 900hk på en motor som har orginaleffekt på 340hk. 960hk (ca det han hadde) delt på 340hk = 2.8 ganger så mye!!

En skikkelig preppet bunndel er et minimum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...