Eika Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 hvor mye ladetrykk tåler en orginal 3,6 m5? og hvor mye hk kan man regne med og få ? noen som har ett fint regnestykke på hvor mye det vil komme på med ett lav budskjett ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Når jeg begynte med mitt prosjekt,var det er på bmwccn som skrev til meg:"Ingen overlader disse motorene problemfritt".Noe jeg har fått føle på kroppen en rekke ganger. Har et lite regnestykke i prosjekt-tråden min(336mik),så du kan ta en titt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 så det nå, skjærte seg med stil etter min lommebok.. men morro og tenke tanken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 De stempelene tåler jævlig lite varme for de gir seg(raste min på 0,15).Dette også litt på grunn av en dårlig kabelsko til bensin pumpe nr 2. Koster å væra kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2006 det koster absolutt og være kar, men du verden så morro det må være når lommeboka har blitt rana og alt funker som det skal glømmer kostnadene ganske fort da tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Glemmer det meste(fartsgrenser og trafikk regler) med sånne leketøy. Du kan kikke litt på ppf sine sider,de har nå fått inn mye s38 ladetrykks deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 13, 2006 Share Skrevet Desember 13, 2006 Andreas A på PPF har kjørt så og si problemfritt i hele sommer med sin S38B38/9 turbo med godt over 900hk. Brukt en god del på stripa, til og fra jobb osv. Bare spør han. MEN, det koster svinmye. Mener han prata på 160k i kostnader for motoren, og da gjør han alle maskineringsjobber selv! Bare andre kammer var det vel rundt 20k for, om ikke mer! Man må bruke deler fra øverste hylle skal det holde i lengden. Det sier jo seg selv egentlig. 900hk på en motor som har orginaleffekt på 340hk. 960hk (ca det han hadde) delt på 340hk = 2.8 ganger så mye!! En skikkelig preppet bunndel er et minimum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå