Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 noen som vet hvor mye en komplett s50b32 med girkasse koster? må jo bruke pengene jeg får for "ferrari'n" på noe fornuftigt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 30tusen+++avhengig av stand,km og selvsagt selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 er det i norge, sverige eller tyskland ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Norge og sverige(mulig svenske kr). Tyskland vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 B32n ville jeg anslått borti 40k med kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 noen som vet hvor mye de ligger på i tyskland? evt en kræsja m3 som motor og girkasse osv er i bra stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Bare for tips.. Fant mye Bmw motorer liggende på huggeri i Sverige når jeg var på www.bildelsbasen.se og så litt. Har også vært en del på tyske websider, www.mobile.de , husk å søk spesifikt etter vraka biler der også. Kan være heldig å finne noe billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 noen her inne som hadde giddi og hjelpa meg og finni en kræsja? i sverige, tyskland eller ett annet land i "nærheten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Du må gi rundt 50000kr for en S50B30 med girkasse. Stor en 6 trinns kasse på autopower.se tideligere i uka og den skulle de ha 15000 svenkse kr for. Du får en S50B30 for ca 30000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 var en som sa til meg atte det var s52b32 jeg var på jakt etter, er det rett? er den 3,2litern som står i e36'n jeg er på jakt etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 var en som sa til meg atte det var s52b32 jeg var på jakt etter, er det rett?er den 3,2litern som står i e36'n jeg er på jakt etter Jeg vet ikke hva du er på jakt etter, men i E36M3 sto det S50B30 og S50B32. Sistnevnte er dyrest og mest arbeid å få koblet opp i E30 siden den motoren har EWS startsperren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 det er jo andre folk som har kobla seg forbi den sperra så det går jo med litt innsats, men trenger jeg nøkkelen eller noe sånt for og ikke få problemer med startsperra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har bestilt meg motor fra Koed med EWS startsperre boks. Det som gjøres på den er at orginale ledningsnettet er med og jeg bare legger den boksen med tenningsnøkkelen tapet fast på boksen og gjemmer alt under dashbordet eller inni hanskerommet. Da får boksen signal hele tiden og problemet er ute av verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 mye gidde du for alt sammen hos koed? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg har bestilt meg motor fra Koed med EWS startsperre boks. Det som gjøres på den er at orginale ledningsnettet er med og jeg bare legger den boksen med tenningsnøkkelen tapet fast på boksen og gjemmer alt under dashbordet eller inni hanskerommet.Da får boksen signal hele tiden og problemet er ute av verden. Helt til batteriet i nøkkelen må skiftes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå