Tubi Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Merket i går på over 4000rpm at antispinnen slo inn på kun 3. og 4. gir. Det var tørr asfalt og bilen sluttet derfor å dra. Hva kan være feil? Tror neppe en 520 spinner i 90km/t på tørr asfalt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 sliter med dette selv på min 530d... men er din senket min slår nemlig inn hvis bilen gynger hvilket den gjør i høyere fart... er antiskrens oxo vettu så det kan være den som slår inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Kan vere en sensor som er gåen. Skjedde det samme på min 528. Den trudde den spølte når jeg lå i 80 på motorveien. Men antisystemet mitt koblet seg ut (får en gul lampe i dashen) og forble slik. Kjørte på verksted, og de sa det var en sensor som var gåen. Husker ikke prisen helt men det var ikke store summen det var snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Var det ikke noe snakk om at antispinnen kunne slå inn hvis du hadde forskjellig størrelse på hjula framme og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 har du forskjellig størrelse på hjulene kan den slå inn ja..sier seg jo nesten litt selv.. eneste måte bilen kan "vite" om den spinner på er å sjekke hastighet på forhjul i forhold til bakhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå