Tomas Skrevet Desember 14, 2006 Skrevet Desember 14, 2006 Jaja, kona ringte nettopp og kunngjorde at bilen hørtes ut som om den gikk på 3 stempel og at det gule motorindikator lyset var kommet på. Jeg kjørte bilen i går og da var den helt fin, men nå hørtes den visstnok ut som om det var noe seriøst galt med motoren. Har ikke vært hjemme å sjekket enda, men har bestilt tid hos Bavaria. Er dette en vanlig feil på E39 ? Rart at dette kan skje over natten på denne måten. Ingen forvarsel
Tomas Skrevet Desember 20, 2006 Forfatter Skrevet Desember 20, 2006 Helt korrekt. Fikk kjørt en diagnose hos Bavaria og coil for sylinder 2 var pensjonert. De sa de skulle ringe FØR noen reparasjoner ble foretatt, men nå hadde de allerede byttet alle 6 tennplugger + defekt coil. Samtidig fant de den defekte ABS sensoren (venstre framhjul). Tennplugger+Coil : 3757 ABS sensor : 1767 TOTAL : 5524 inkl. mva. og arbeid. Det var derfor jeg ville at de skulle ringe etter diagnosen, for da hadde jeg vurdert om jeg skulle skiftet det selv. Trengte bare å få vite hvilken ABS sensor og coil som var defekt. Good news er: Jeg får bilen igjen i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå