Eika Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 dette ser skikkeligt rått ut hadde vært konge og fått prøvd http://www.youtube.com/watch?v=aPAwIYoGtCw noen andre meget raske båter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 såg arti ut=) men trur båtane e litt knust etter ein slik tur i elva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Så jo skikkelig artig ut dette, jeg sjekket kun ut den første linken, men er det PUMA-båter de kjører med? Disse er jo ganske robuste utifra det jeg har erfart, dog kun ved mer normal bruk på fjorden Uansett så er det ikke noe som slår det og "cruise" i 60-70 knop med Hydrolift S24 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Rimelig ekstremt! Har sett noe slikt før også. Tror faktisk det er en sport, med løyper som går i litt "terreng". Gikk bra de i siste videoen der! 113mph = 182km/t = 98 knop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2006 det er hvertfall ikke puma, dette er alu eller kevlar båter som virkelig tåler juling det er en sport med oppmålte løyper hadde vært noe og fått til her i landet, er jo såpass mange gærninger som holder på med mye rart atte jeg faktisk trur det kunne blitt en "stor" sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå