Gunnar Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Som mange sikkert har fått med seg blir det refleksvestpåbud i bil, innenfor armslengde fra sjåføren, fra 1. mars 2007. Et påbud som allerede finnes i mange andre EU-land. Mer info: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article832902.ece Jeg lurer i den forbindelse på om det kan være noen interesse for bimmers-refleksvester, eller om folk flest foretrekker å kjøpe en standardvest til en billig penge hos en sportsbutikk? Har vært i kontakt med noen firmaer, og har fått et forslag: Skriften vil jeg sørge for at blir lik den vi bruker på skiltholdere og klistremerker. Prisen vil, ved ca. 50 stk., havne på rundt 150,-/stk med frakt. Er det noen interesse for dette, eller synes dere det er for dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg tar en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Hadde vært noe ja, men kansje den skulle vært litt mer anonym, f.eks fjernet bmw logoen, men det er min mening da... Hvist det blir aktuelt dette her så skal jeg ha en eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg er interisert, og tror mange av mine kompisser er interisert og.. men jeg synes det kunne vært noe frampå og jeg da.. en burnout e.l. karikatur bmw kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 jeg kan gjærne ta en og pauls1 skal også helt sikkert ha en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2006 Hvis det er gjennomgående at folk vil ha den uten BMW-logoen, så blir prisen en god del lavere siden det da kun bli ensfarget trykk, mot bildetrykk slik den er satt opp nå. Er det mer interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Synes designet så bra ut som det er jeg! er greit at den er litt diskret også hvis du skulle være så uheldig å være i en skadestedssituasjon kan det være ok å ikke ha en burnout eller noe foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 MED logo!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 liker også med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 de refleksvestene vi har på jobben ligger på 149 kr, så en krone mer er ikke all verden for meg hvertfall. Og de er helt enkle, ikke 2 fargers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curtis Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Blir med på en jeg også, MED logo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Eg tar nok to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Regn med noen her borte i vest også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet Desember 14, 2006 Share Skrevet Desember 14, 2006 Jeg tar 2 MED logo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå