smez Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 jeg skulle hatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 tar to med logo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigef Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Tar en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Kunne tenke meg en slik jeg også, MEN, mener å ha hørt at det skal være godkjente vester.. Nå skal ikke jeg påstå at det er tilfelle, men isåfall, blir dette godkjent? Vil tro at boten for ikke å ha med slik en er som med varseltrekant, 500kr, kjipt å måtte ut med 500 kr kun pga "feil" vest. Ikke sagt for å skape no negativ stemning her, bare gjør oppmerksom på det jeg mener å ha hørt så vi ikke alle tråker i salaten her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Og kva er det så som skal til for at vesten er godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Og kva er det så som skal til for at vesten er godkjent? Send en e-post til statens vegvesen så får du sikkert et svar på 7-8 a4-sider med kriterier som skal til for å få vesten din eu-godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 k1t, takker for innspill. Slike ting er viktig og kan være mye verdt. Men heldigvis har det seg slik at vestene som nå er aktuelle er godkjente. Snakket faktisk med leverandør om dette senest for noen timer siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Når kan vi få vester ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det går nok noen uker før de er klar. Er det noen her som kjeder seg og føler for å telle opp hvor mange vester vi er oppe i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg tar en med logo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 k1t, takker for innspill. Slike ting er viktig og kan være mye verdt. Men heldigvis har det seg slik at vestene som nå er aktuelle er godkjente. Snakket faktisk med leverandør om dette senest for noen timer siden. Bare hyggelig, tenkte det var greit å gjøre alle her oppmerksomme på dette i tilfelle dette var noe ingen hadde fått med seg, men dette har du tydeligvis kontroll på så da er jo saken biff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 gunnar sette opp vote kanskje? så kan alle klikke om dem skal bestille eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg vil også ha 1stk, helst med logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 11, 2007 Share Skrevet Januar 11, 2007 Burde vel hatt en jeg også. Med logo selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 1 med logo og 1 uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå