Gå til innhold

Refleksvestpåbud - Interesse for bimmers-vester?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Btw, begynner jo å nerme seg Gunnar, vil vi få disse i tide? Regner med at 2. mars kommer våre kjære venner i blått til å stå langs veien og grine på nesen!

Jeg håper vi får de i tide, men det blir uansett foreløpig ingen bøter for ikke å ha vest i bilen. At de kommer senere skal en nok ikke se bort i fra, men foreløpig er det et "ansvarspåbud" eller hva man skal kalle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk ser det dårlig ut nå.

Fikk akkurat tilbakemelding fra de som skal trykke om at de ikke klarer å levere i tide, de får ikke ny forsendelse vester før uke 9. Dvs. at det nok går et par uker uti mars før de er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en eller to, kunne tenkt meg med BMW rondellen på... men skal bmw rondellen være i farger? kunne tenkt meg at denne ble i sorthvit. gjerne med BMW forran i sort som en annen foreslo

redningsvest.jpg

Denne her satt som kule, men rondellen kan gjerne ha farger for min del.

Tar en i str M, vis det er mulighet for d.. Blir sikkert L til etter juletiden, men er vel tilbake til M før 1.mars 2007, hehe :lol:

Gunnar

Er det mulig å få de slik eller? Tar isåfall 1str M eller det er vel onesize greier det der.

Må vel sende deg en PM eller??

En ting til, blir det bot om man ikke har en slik vest i bilen, dette bør det blir klarhet i før 1mars iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel bra :) Gunnar har du bestilt nok i forhold til etterspørrsel? :P

Jeg vet ikke.. har bestilt 100 stykker i litt forskjellige størrelser. Tror ikke jeg tør ta mer nå i første omgang. Erfaringsmessig er det ikke alle som sier de skal ha som faktisk bestiller når det kommer til stykket. Det er en del penger å legge ut, spesielt nå med 22 lapper til Rudskogen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å få de slik eller? Tar isåfall 1str M eller det er vel onesize greier det der.

Må vel sende deg en PM eller??

Det kommer ikke til å stå BMW foran, ellers ganske likt.

En ting til, blir det bot om man ikke har en slik vest i bilen, dette bør det blir klarhet i før 1mars iallefall.

"- Vi har derfor ikke foreslått at manglende refleksvest skal gi grunnlag for et gebyr. Det er bileiers ansvar at det ligger en refleksvest i bilen, sier Amundsen."

Ref: http://www.vegvesen.no/servlet/Satellit ... VVartikkel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...