Anni85 Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Tar 2 med logo jeg også!! Uansett greit i mørket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg tar to i str STOR og en i liten Helst MED rondell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STian:) Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 En vest her også : ) gjerne med logo for min del ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Jeg tar også en med logo, selv om bimmers.no helt klart ikke har lov til å bruke denne logoen. BMW AG er faktisk temmelig strenge på bruk av denne. Se bare i katalogen / på nettsidene til GS, t.o.m. på produktbilder er ronellene manipulert vekk på ratt, panser osv. Kommer denne i nettbutikken, eller får man mail eller PM om betaling? PS! BMW har også refleksvester for salg, disse er uten logo, men har teksten "BMW" i svart foran ved venstre hofte. Disse vestene er av en litt mer eksklusiv modell, med glidelås foran og uten strikk i sidene. Hadde det vært noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg skal dersom dette blir aktuelt! Helst MED logo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Støtter vesten uten rondellen, kun med www.bimmers.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg tar en eller to, kunne tenkt meg med BMW rondellen på... men skal bmw rondellen være i farger? kunne tenkt meg at denne ble i sorthvit. gjerne med BMW forran i sort som en annen foreslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Kunne tenkt meg rondellen frampå og bimmers.no bak, men er kanskje for seint å forandre design? Men eg tek ein uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 jeg tar gjerne en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Kunne godt tenkt meg en jeg også, gjerne med rondell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 Jeg tar en eller to, kunne tenkt meg med BMW rondellen på... men skal bmw rondellen være i farger? kunne tenkt meg at denne ble i sorthvit. gjerne med BMW forran i sort som en annen foreslo Denne her satt som kule, men rondellen kan gjerne ha farger for min del. Tar en i str M, vis det er mulighet for d.. Blir sikkert L til etter juletiden, men er vel tilbake til M før 1.mars 2007, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Desember 17, 2006 Share Skrevet Desember 17, 2006 tar 2 jeg også. Med rondell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Skal det være trykk både foran og bak, blir vesten dyrere da det blir 2 trykk istedet for 1.. bare så dere vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Ser ikke noe poeng i å fordyre den med trykk både foran og bak. Det er tross alt noe som skal brukes meget sjelden. Sannsynligvis blir det mest brukt som flaggvaktvest på treff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 20, 2006 Share Skrevet Desember 20, 2006 Fordyre seier du...er det snakk om veldig mange kronene i tilfelle? Uansett kan du nok bestille ein god del...virkar som det er bra interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå