Gå til innhold

Søker bmw-(hobby)mekaniker i Ålesundsområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som jeg har kjøpt litt katta i sekken på den nye E39`en min.. litt mye smådill tror jeg.. vet ikke helt ennå, holder på å disuktere med tidligere eier..! Uansett - er det noen i ålesundsområdet som har lyst å tjene litt penger i romjula så er det bare å synge ut.. Feks arbeid som:

- Bytte stag, foringer, hjullager,

- Muligens luftmengdemåler, starter, + div smådill

Om noen kan slikt arbeid og har mulighet for å utføre dette enten i romjula eller på nyåret så må dere si fra til meg! har satt av litt penger til å få den i stand, og vil ikke fylle brages (bmw) med altfor mange kroner..

Skrevet

Ja det er sant, var nok litt for rask på labben - han hadde flere kjøper osv så jeg måtte bestemme meg raskt.. men jeg kan få levere tilbake bilen da om jeg vil.. tenkte å se hvor mye mangler det var snakk om først..

Skrevet
Ja det er sant, var nok litt for rask på labben - han hadde flere kjøper osv så jeg måtte bestemme meg raskt.. men jeg kan få levere tilbake bilen da om jeg vil.. tenkte å se hvor mye mangler det var snakk om først..

Du har 10dager på å heve kjøpet etter salgs-dato gitt i kontrakt :!:

Skrevet

Er det en lov som sier det???

Skrevet

Det er feil, faktisk så gjelder kjøpsloven også for kjøp av biler. Så det er 30 dager!!

Skrevet

Men fikk den billig.. uansett så skal jeg sjekke HVA som feiler den.. er jo strøken i lakken, har null rust - virker fast og fin, men motor går ikke skikkelig...

Skrevet

Huff da! Har kjøpt katta sekken sjøl en gang, og det var ikke særlig moro :( (Opel Vectra 97 mod) Stod mer på verksted enn hjemme :lol: Kvitt deg med bilen er nå mitt råd. Kan koste deg dyrt :^o

Skrevet

hmm.. trodde norsk kjøpslov var 14 dager jeg.

Skrevet

Denne 14 dagers regelen gjelder kun ved internettkjøp, telefonsalg eller annet oppsøkende salg.

Det er ingen returrett ved direkte salg, men du har selvfølgelig krav på prisavslag hvis bilen ikke var i den stand som man kunne forvente ut i fra selgers beskrivelse og pris.

Hvis bilen derimot ble solgt til godt under markedspris for tilsvarende bil, så må man nok tåle litt feil.

Skrevet

Stemmer som SIG sier her... men vi er nok litt off topic.. jeg skal beholde bilen og trenger noen som kan skru litt bedre enn meg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...