Nino Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 he he - fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 nåh, nice det der Mer bilder\info om byggverket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Hm.. Dette ga meg en liten ide.. Har en Z3 modell bil, i hardplast.. Vis jeg skjærer den av, rett bak front ruta, og tar vekk hjulene, så kan jeg klare og sparkle det rett? Limer på Z3 fronten først da, eller kanskje støper den fast med glass fiber? Bare og lakke over etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 En kamerat av meg har ett sånnt.. Det er kult.. han har lys i lyktene slik at det ser enda mer ekte ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Mangler bare radioatoren fra en bmw som vannkjøling i pc'n og nå går det vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Dette var jo dritfett. Må snart ha ny pc,noen som vet hvor jeg får tak i noe sånt?? MVH JoeNasty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Kunne selv tenkt meg ett sånt, liker ikke for mye "jalla" på kabinetta, men detta va rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå