Garasjesalg Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 heihå. Har et komplett mtech 1 kit som selges ( frontfanger, bakfanger, skjørt ) Skjørtene passer på 4-dørs.. Har også en god del småting motor stæsj og litt div. Spør meg om det du vil ha så skal jeg gi deg et svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 pris på bakfanger å sideskjørt? er dette brukt? noen skader på di? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 pris og bilder på front og hekk? hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 15, 2006 Share Skrevet Desember 15, 2006 Interessert i hele pakka. Pris på PM takk Gjerne bilder til lars_vegard@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 Er intresert i front.. Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 16, 2006 Share Skrevet Desember 16, 2006 pris på bakfanger å sideskjørt?er dette brukt? noen skader på di? bilder? Jeg tar fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kan sende bilder til de som ønsker det på MMS. Delene befinner seg i Svelgen / Førde området. Tilstanden er helt ok. Trenger å bli lakkert, men det regner jeg med at dere skal uansett.. På bakfangeren mangler det den plastiklista som skal gå rundt hele. Det er vel det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Har også 325 stempel, veiv, råder, blokk liggende. DERSOM jeg får en god pris. Bunnpanna skal jeg bruke selv.. Har også en topp liggende som skal være fin. ( ikke planet ) Kan også gjerne bytte mot en seidl front, eller seidl flash bakfangeren. Kan også bytte imot noe som er turbo relatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 Står at det er til 4 dørs. Frontfanger og bakfanger er vel lik på 2 og 4 dørs? Passer ikke sideskjørta på 2dørs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Desember 18, 2006 Share Skrevet Desember 18, 2006 eg bor bare noen timer unna deg:) so kom med ein pris da på pm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Kom med bud folkens Har også 2 stk brock felger liggende.. En 8,5x17 med kant og en 8,5x17 uten kant.. De er i bra tilstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2006 Fått bud på 1200 kr. kommer som med bilder imårgen til de som er intr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Bud på 1800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Desember 19, 2006 Share Skrevet Desember 19, 2006 Må spørre igjen. Hva er det som ikke passer på en 2dørs cab i dette settet`? Er meget intressert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Desember 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2006 Skjørtene tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå