g4ndersen Skrevet Desember 15, 2006 Skrevet Desember 15, 2006 Etter en lengre kjøretur stoppet jeg på en bensinstasjon for å vaske frontruta og lysene. Da oppdaget jeg noen som ligner veldig på stearin/talg over store deler av fronten! Så ut som det var sprutet på! Hvordan har dette kommet på bilen??? Da jeg kjørte hjemmefra var bilen ren. Hvordan kan man fjerne dette?
jcvold Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 det samme sjedde med min e36 320!!!!! jegh begynte å lure på om noen hadde runka på bilen eller noe!! (den var veldig pen . hehe) tror det hr med kjølevannet eller noe sånt mystisk som har spruta opp
icc Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Kjølevann?! Hva med spylevæske-skom? Har vel ikke kjørt bak en trailer å fått no dritt fra den på?
g4ndersen Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Skrevet Desember 16, 2006 Spylevæske eller kjølevæske? Stivner det? Jeg lå bak diverse trailere ca i 1 time. Det var elendig sikt. Hvis det er kjølevæske eller spylervæske, kommer det fra min bil?
jcvold Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 da det sjedde med meg hadde jeg ikke kjørt bak noen! de bare kom! snåle greier
ropa Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 det samme sjedde med min e36 320!!!!!jegh begynte å lure på om noen hadde runka på bilen eller noe!! (den var veldig pen . hehe) tror det hr med kjølevannet eller noe sånt mystisk som har spruta opp Hehehe, den var bra Kan du ha stått parkert under et juletre non plass? Kan være kvae fra juletreet, er et helevete å få det bort, må bare vente til det slites bort av seg selv.. Eller alternativ 2. som du "kanskje" trur det er, nemlig at noen har sperma på bilen din
jcvold Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 var midt på sommeren dette sjedde med meg,og sjedde kun 1 gang. kansje det var ei dame som hadde sottet seg på panseret kun iført sjørt men fra spøk til revolver jeg hakke peil på hva det kan være! men har lurt noe skikkelig på det siden det sjedde
Nino Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 legg bilen i fryser'n. så bare skraper du det bort etterpå..
icc Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Kanskje biln har begynt å få kviser som det går hull på?
xnett Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Kan nesten garantere dette er kvae fra et barnåls tre... veldig vanlig på parkeringsplassen min hjemme
Deep Dish Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Det kan faktisk være maissirup du har fått på bilen bil.!! Vegvesenet tester faktisk ut maissirup som ett alternativ til å "strø" på veiene istedet for salt.!! Kan lese om det her: http://pub.tv2.no/nettavisen/bil/article792037.ece Lurer forresten hvilken skade dette kan påføre bilene, greit nok at du slipper å få rustskader som iflg av saltet, men tenkt når det hoper seg opp at seig sirup under bilene.. Spesielt på nye biler, hvor man har massevis av følere (ABS, antiskrens osv.) Kan jo ikke være bra for bilen...
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Kan nesten garantere dette er kvae fra et barnåls tre... veldig vanlig på parkeringsplassen min hjemme Dette kjenner jeg igjen i alle fall. Skikkelig irriterende, spesielt med ren og nypolert bil.
Michael Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 det samme sjedde med min e36 320!!!!!jegh begynte å lure på om noen hadde runka på bilen eller noe!! (den var veldig pen . hehe) tror det hr med kjølevannet eller noe sånt mystisk som har spruta opp Sorry, måtte bare.... Bilen din var så deilig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå