Gå til innhold

Pimp my 316


TrEkAntDyR
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper du skal lakk de speila dine! Ellers lover det her bra.. Prøv på felgene da, og knips noen bilder så vi får se :)

Trodde egentlig det ville bli gromt med cromma speil, siden grillen er gromma. Men syns selv det så litt harry ut.. så har egentlig lyst på sånne speil jeg har, bare i svarte.. Noen som veit hvor mye det koster å lakke? Vil de lønne seg å selge disse, og kjøpe nye kanskje? Hva syns dere..?

Angående felga, de skal først til på sliping, polering, og lakking. Noen som vet om noen bra steder de gjør det, til en ikke så altfor dyr penge? Vil ikke at Futura felga mine skal behandles dårlig siden de nesten er et samle objekt for enkelte felg elskere :P

Holder til i hønefoss, så hadde vært fint om jeg hadde slipt å dra 50 mil :?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble ikke gromt i mine øyne hvertfall! Er jo seff en smaksak. Men du kan jo bare hører der du kjøpte dem om det er mulig å få bytta de til sorte.

Koster sikkert fort 1500++ å lakke dem.

Ja, de koster jo ikke mere enn 1000 kr for nye, + frakt så.. skal sende mail til han og høre nå.

Men det vil bli mye bedre når jeg får på felga men.. Er enig at svart hadde vært finest. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangerene dine skal vel også lakkes? da kan du vel bare sende speila med når du lakker resta.

Hvorfor ikke beholde felgene dine slik de er?

Felga er ikke noe fine nå.. eller er noe lakk som har flassa av :cry: Men skal nok få fiksa de:)

Fangern er lakka alt, henta sidekjørta mine ista, og sendte de på lakkering for 1000 kr. De skulle være ferdige før helgen. Henta også den svarte hattehylla mi idag. Får nok å gjøra til helja... hehe

Noen som veit om en DIY til å bytte sidekjørt :?:

og angående speila.. de var ikke så idielle å¨lakke.. kunne begynne og flasse av og sånn sa lakkern..

så noen som er intr i crome m3 speil..elekriske.. 4 ledninger

eller bytter gjerne hvis noen har noen svarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har du ikke lest layout'n på tråden? Detta er PIMP MY 316, ikke 325 :P:oops: det kommer nok det andre og tenker jeg:) hehe

Montere sideskjørt til helga, noen som hadde en DIY om det? :?:

Med 325 maskin i en 316, må vel bilen sies å være pimped :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...