TrEkAntDyR Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Har nå tenkt til å kjøpe diverese styling til min 316 kebabtralle Planer; Utvendig: -M3 sideskjørt -M3 sidelister -M3 bakstuss -Nye OZ felger (venter på et sett OZ Futura felger) -40/20 senking Interiør: -Svart hattehylle -Bytte ut instrument deler med krom Deler som er kjøpt; -Skinnseter -Svarte skinn sidetrekk -Xenon ombyggingssett -Blå lyspærer i alle lykter -m3 speil -bestilt soting på 5 ruter. -Kenwood skjerm 627 -2 Magnat bassere + 1000w magnat forsterker -1 1000w saga forsterker -focal frontsett 130 v1 -focal hattehøytalere 6*9 690 -Bygd egen kasse. Begynner proskjeket om 1 uke:) Bilder og diverse kommer etterhvert:)
-Martin- Skrevet Desember 16, 2006 Skrevet Desember 16, 2006 Morn Kim! Blir vel en fin bil etterhvert dette! MEN! jeg er en smule skuffet over at motorbytte ikke en gang er vurdert siden du skal legge så mye penger i denne vogna Lykke til!!!
B.E.E. Skrevet Desember 17, 2006 Skrevet Desember 17, 2006 Dette kan bli spennende. Ser frem til bilder...
TrEkAntDyR Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 hehe, ja sant nok:p Får se med tia hva som skjer Hvis jeg skal bytte motor blir det nok 318 is motor'n.. 6'ern er jo fin den og, men får se. Først er det utseende
andrem Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Få i en seks sylindret maskin =) LYden er også halve opplevelsen vett =)
|Andreas| Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Dette høres spennende ut . Skal du ha en ekte M3 bakfanger på bilen?
-Martin- Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Skal motor først byttes så bytter du ikke til 1,8 litern!! da trår du til med minst 320 motoren eller 325motoren! lykke til da!
jcvold Skrevet Desember 18, 2006 Skrevet Desember 18, 2006 Legg ut bilder da,så vi ser hva vi dealer med.greit med et "før" bilde
TrEkAntDyR Skrevet Desember 18, 2006 Forfatter Skrevet Desember 18, 2006 skal få lagt ut noen før bilder jeg:) tenkte jeg skulle sette på den m3 bakstussen:)
TrEkAntDyR Skrevet Desember 25, 2006 Forfatter Skrevet Desember 25, 2006 Så fort jeg kommer hjem skal jeg få lagt ut noen bilder:) Har vel noen bilder før jeg satte igang tenker jeg, men har sota og satt inn anlegg nå. Satt på m3 lister. + m3 speil:D
TrEkAntDyR Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 Sorry at jeg har vært så treg folkens, ting får ikke kjapt Her er bilder av bilen, etter den er sota:) Her er OZ Futura felgene jeg har ventet lenge på som jeg endelig har fått Nå har jeg fått satt på m3 lister + elektriske m3 speil Har fått xenonlys som ligger å venter i esken sin. Ved siden av de ligger xenonlook pærer til park, spredere, og fjernlys:) Alt av anlegg er montert, og jeg er storfornøyd! Men har finni ut at jeg må ha et nytt batteri... Alt av lys i bilen blinker p.ga at anlegget trekker så mye strøm. hehe
TrEkAntDyR Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Skrevet Januar 8, 2007 M3 sideskjørt får jeg på onsdag regner jeg med! Glede seg:D Venter også på skinndørtrekk, de er betalt og på vei til meg i posten:) Samme gjelder en sort hattehylle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå